Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sällskapet når en lång smal bro och börjar försiktigt ta sig över, Gandalf i taten medn en flammande stav, när de är mitt ute på bron- bron i Kaza-dûm så kommer en varelse som gjrod av eld. Kampen blri lång och jämn men till slut lyckas Gandalf få övertaget. Balrogen faller, men i fallet så slår han med sin eldpiska och fångar Gandalfs ben- Båda tumlar ner i djupet.
Quarter4ever Gandalf
bollen_ Balrog
Attans, förlåtmen jag röstade ju inte på bollen?
jag röstade på klara...![]()
Sällskapet når en lång smal bro och börjar försiktigt ta sig över, Gandalf i taten medn en flammande stav, när de är mitt ute på bron- bron i Kaza-dûm så kommer en varelse som gjrod av eld. Kampen blri lång och jämn men till slut lyckas Gandalf få övertaget. Balrogen faller, men i fallet så slår han med sin eldpiska och fångar Gandalfs ben- Båda tumlar ner i djupet.
Quarter4ever Gandalf
bollen_ Balrog
eller har jag fattat detta fel?Gandalf -är en mäktig trollkarl, en av Istari och kommer från västerns rike. Han tyngs av ansvaret för gruppen och vid oenighet så har han utslagsröst. Gandalf kan även stoppa en lynch. Om Gandalf är med och lynchar balrogen kommer balrogen slingra sin svans runt Gandalfs ben och dra med honom i Döden. Om balrogen är med och lynchar Gandalf kommer han att sända ut eldblixtrar som slår ut balrogen och denne följer med ner i djupet.
Jag återkomme, men jag kan inte göra det ogjortAttans, förlåt
nej det är klartJag återkomme, men jag kan inte göra det ogjort![]()
Fast Bollen kunde väl inte veta vilka som ingår i lyan?Det förklarar varför de valde att offra Bollen. Då bör definitivt Klara sitta i lyan, annars hade ju bollen lagt sin röst där för att rädda sig själv.
Jag vet inte varför det måste placera mig i lyan. Om jag uppfattat det rätt kände Balrogen och lyan inte till varandra.Det förklarar varför de valde att offra Bollen. Då bör definitivt Klara sitta i lyan, annars hade ju bollen lagt sin röst där för att rädda sig själv.
Det förklarar varför de valde att offra Bollen. Då bör definitivt Klara sitta i lyan, annars hade ju bollen lagt sin röst där för att rädda sig själv.
Gandalf slåss länge och väl i djupet med Balrogen och vinner till slut kampen men är svag och kraftlös. Han är så utmattad att han inte kan göra annat än att sträcka ut sin beskyddande hand det gör han var natt tills han lyckas rädda en kamrat från de onda.
Ja, det känns mest rättvist.Fungerar detta som en ängel tills han lyckas?