deltagare kvar:
2.quarter4ever det är jag
3. cirkus har jag varit fundersam över vart jag har haft, Men då jag läst igenom leken ordentligt idag och även kollat allas inlägg separat så tycker jag mig våga sätta cirkus åt det godare hållet baserat på var hon skrivit och hur hon teoriar. Hon verkar ha för många ulvar och det bådar gott!
5. Snurrfian Även jag är fundersam på Snurrfian. Var ju riktigt övertygad igår om att Mirtai1 var ond, och hennes röst på snurrfian i DL2 verkade så skum tillsammans med Klaras röst på densamma. Nu var Mirtai1 inte ond alls, så har funderat ett varv till. Är osäker på Snurrfian, tveksamt neutral med ett visst mått av misstankar på sig från mig har hon
7. Klara Jag är lite inne på samma spår som LenaH här, och även Hedinn, Klara röstade sent i dl1 med en uddaröst på mig, i dl2 la hon en röst på snurrifan, och fortsätter och teoria om henne efteråt och även igår fram till det ska röstas och då röstar hon på mig igen, som Mirtai2 varit lite inne på fast det var om bollen__, det känns lite som ett försök att inte vara med i att få ut en god Mirtai1 . Så här har jag en potentell ond, så får hålla koll på vad som kommer från henne under kvällen
9. LenaH mycket av det LenaH skriver tycker jag känns vettigt och hon står i min bok som en som letar ulvar, så därför håller jag henne åt det godare hållet
10. bollen__ hon har skrivit en del men som vanligt inte riktigt stuckit ut. Jag har svårt att placera bollen__ Mirtai2 har lagt en första röst på henne idag och jag kan se att mycket av det hon tar upp idag är samma som hon gjorde som Mirtai1. Jag tycker att Mirtai1 har en poäng i det att bollen__ inte röstar på mirtai1 utan på mig, det sticker ut lite.
bollen__ får stå som tveksamt neutral med ett öga på sig
12. Viva tog över ledartröjan igår i virrighet

och snurrade in sig bra lite här och där. Och jag reagerar också på det. Hennes röst på zassoo i DL1 gör henne ju inte med automatik god, hon kan som bla Niyama mfl funderat på varit ond utanför lyan då. Har dåligt med tid att vara med mer än just innan DL så svårt att hinna få en annan uppfattning än den man fick igår, och baserat på det så är hon en kandidat att vara ond, tyvärr
13. Hedinn la sista ,giltiga, avgörande rösten på zassoo i DL1 och samma gäller för henne som för Viva, det ger inte automatiskt att hon är god , bara att hon inte är i lyan vid det tillfället. Sedan har hon teoriat och diskuterat bra efter att att missat dag 2 , men fortfarande har jag inte tillräckligt för att hålla henne annat än neutral
15 heartstring/Mirtai2 också svårbedömt iom att heartstring missat så mycket pga inget internet och Mirtai2 har dåligt med tid att vara med i ikväll. Mirtai2 röstar på bollen__ tidigt idag pga det, men vet inte om man kan läsa in så mycket i det? Det mesta är samma som Mirati1 uttryckte . Får stå som neutral så länge
16 Sedna jag röstade på henne i DL2, för jag hade ärligt inte så mycket annat att gå på, BSF var jag vid det tillfället inte säker på att hon var ond faktiskt, så ville inte lägga min röst där,( om jag hade varit i lyan hade väl det varit det logiska? eftersom det var kört för henne?) och snurrfian kände jag ungefär detsamma om. Så tog det jag hade noterat i dl1 om sedna och gick på det. Sedan kom vi lite på kant då jag hade med lite gamla funderingar som jag borde ha tagit bort efter dl2. Och hon misstänker mig rätt rejält ser jag. Inte mycket jag kan göra åt det, förutom att hennes sätt att bita sig fast vid mig kanske på något bakvänt sätt gör henne till mer god än ond hos mig faktiskt, just för att jag inte tror att en ond skulle
formulera sig riktigt på det sättet. Så sedna står hos mig som försiktigt åt det goda hållet just nu.
goda roller kvar:
Frodo
Merry (tvilling)
Boromir
Gandalf (borgmästare)
Legolas (spion)
Gimli
ev en dvärg (bybo)
onda roller kvar
orchkungen
balrogen
nazgulen (initala ringbäraren)