Det verkar som om sambon inte får med sig sin bror till kvällens kvalmatch i fotboll och då ville han ha med mig istället

Så jag kommer nog att blir tvungen att lägga en tidig röst. Så jag har lite funderingar...
Igår så röstade jag på
Sedna, men efter att bsf visade sig vara ulv så har Sedna svalnat lite. Jag tror inte att två ulvar skulle röstat som de två gjorde i DL1. Jag tror att hon hon varit i lyan hade hon nog försökt att rädda zassoo hellre än en lite halvudda röst på mig. Hon kan fortfarande vara ond utanför lyan.
Helst skulle jag vilja syna
Snurrfian, inte för att jag *tror* att hon är ond(hennes tredjeröst på bsf talar tex. till hennes fördel) utanför att det vore bra att veta om hon är god för det skulle ge endel svar på hur DL2 utvecklade sig,. Om hon är god så tror jag att onda försökte lägga upp Snurrfian som ett alternativ till bsf.
Viva la första rösten där som visserligen inte skulle räknas, men Viva har jag på obs! lista - jag tänker att hon kanske strategin från lyan var att nån skulle alibirösta på zassoo. Det ger ju ett rätt tjockt alibi tänker jag.
Mirtai har seglat upp som en jag tror kan vara ond/i lyan. Hon la andrarösten på Snurris och som sagt - är snurrfian god så tror jag att Mirtai med viss sannolikhet är ond. Och varför inte i lyan ihop med Viva - en obetydlig röst på en kollega i DL1 så att eventuell statistik ser lite snyggare ut?
Sen har vi då
quarter4ever. Alltså denna människa blir jag aldrig klok på. Hon har skrivit massor som vanligt, trots ont om tid och fölvak, många grejer är virriga och hon blandar ihop än det ena än det andra. Det gör henne nödvändigtvis inte till ond. Men jag vet verkligen inte.
Niyama vill jag placera utanför lyan med avseende på bsf's tidiga röst på henne.
Det är svårt med de som inte varit så aktiva, jag tänker på bla.
bollen__ (veeet att hon är upptagen i helgen) men hennes första tidiga röst på bsf talar till hennes fördel, jag tror inte att ulvar lägger en tidig första röst på en kollega. Hon kan vara ond utanför, men inte i lyan vid det tillfället i allafall.
Heartstring skulle jag vilja se mer av, men här talar zassoos andraröst i DL1 till hennes fördel, även om det *kan* vara en lur-röst, men lite till hennes fördel i allafall.
Var är delfinen? Hallå
Hedinn - hur ska man kunna veta var du står om du inte skriver nånting.
Klara lurade upp mig på läktaren i förra leken, men samma teori som igår är applicerbar. Hennes röst igår på Snurfian kan möjligen tala lite till hennes nackdel eftersom jag *tror* att Snurris är god. MEN även goda röstar ju på goda ibland.
LenaH röstade Mirtai igår - Mirtai är högt upp på min misstänktalista idag så det borde tala till LenaH's fördel. Samtidigt så är det en uddaröst som är jättesen och inte kommer att ha någon praktisk betydelse.
cirkus röstar på Mirtai
då jag tror att hon försökte få över fokus från bsf till Snurrfian igår.