Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändrade mig, jag höll på att veckla in mig igen...Hm, jag tror heartstring hade en viktig roll eftersom den ersätts trots typ ingen aktivitet alls. Frågan är ju om den är ond eller god.
Mirtai 1 kan ju inte heller ha väckt någon.
Jaha, då är frågan om q4 är ond? Om Snurris är det?
Går ju inte att utläsa nåt vettigt ur lyncherna innan man vet det.
Ändrade mig, jag höll på att veckla in mig igen...Men jag undrar om det är så säkert att Mirtai inte har väckt någon, hon skulle ha kunnat väckt Emma N
Så du tycker vi ska lyncha dem i förebyggande syfte? Lite farligt om vi ska ha ihjäl folk för att ta reda på deras roller utan att faktiskt misstänka att de är onda![]()
Nä, bara att det är svårt att veta nånting nu.
Jag tycker inte heller att Evert känns som vanligt men av någon anledning tror jag inte hon sitter i lyan, hon hade nog inte virrat till det lika mycket då. Möjligtvis är hon ond utanför isf.
Jag skulle precis skriva att jag inte upplever cirkus som lika "på" som vanligt när du postade det här inlägget. Men att jag inte riktigt tror att det säger något om hennes roll.
Kom inte ihåg att Bsf skrev det om cirkus, men håller med om att det inte riktigt passar att cirkus skulle sitta i lyan med tanke på att Bsf skrivit det där..
Varför hade du Gabby_Ossi åt det goda hållet?
Det vet jag såklart inte, men som jag skrivit tidigare tror jag att det är högst troligt att Nazgulen hittat någon lyanmedlem med sina gissningar. Därför jag lite förhastad räknar med en utanför.
Det här var intressant - och jag såg också @Niyama s kommentar - jag kan inte annat än hålla med. Den enda som kan vara så säker är antingen Nazgulen eller en i lyan. Pling plong sa det i ulvometern.
Såna misstag kan man lätt göra när man har facit, men en god utan facit skulle inte göra det *tror* jag
Men du @Niyama var det inte någon fler som diskuterade att den däringa nazgulen mest troligt borde ha gissat rätt och hamnat i lyan? Fick för mig det. Kan ju såklart fortfarande vara en försägning.
Jo det har väl hänt att goda gjort såna "misstag" och genast blivit lynchade för det, men värt att fundera över är det absolut.
Tyvärr tror du fel. Jag har denna kväll lyckas kalla gissningar för röster, suttit vid datorn och skrivit i tråden men missat att rösta innan kl 22, tagit BSF röst på Niyama för Niyamas röst på BSF. Jag förstår att ni reagerar men med tanke på min allmänna virrighet och att jag tidigare uttryckt att jag räknar med att Nazgulen numera sitter i lyan läser ni in liiiite för mycket i det hela.Det här var intressant - och jag såg också @Niyama s kommentar - jag kan inte annat än hålla med. Den enda som kan vara så säker är antingen Nazgulen eller en i lyan. Pling plong sa det i ulvometern.
Såna misstag kan man lätt göra när man har facit, men en god utan facit skulle inte göra det *tror* jag
Absolut! Du skrev dessutom tror eller att du höll det för troligt, det minns jag. Så jag tog det inte alls som att du räknade med det!Det var jag!
Det är stor skillnad på att diskutera att det är troligt att det är så och att RÄKNA med att det bara finns en utanför lyan i nuläget.
Jag tycker att det är intressant det som LenaH noterade att Q följt cirkus både igår och idag. Kan båda vara onda, iom att cirkus inte gått efter blåslampa på den som röstar på q i första DL? (iofs skrev hon att hon slutat med det men..) ingen av dem spelar riktigt som vanligt tycker jag
...
De flesta tycker ju att q är spelar annorlunda, mycket är nog förklarat av fölvakande, men sen slog mig precis samma tanke som LenaH lanserar här - hon kanske är ond utanför lyan - typ det svåraste som finns (tycker jag) kan hon det vara så enkelt att hon inte vet hur hon ska spela då? Det finns väl två roller utanför lyan, dels ringbäraren om den nu inte lyckats ta sig in i lyan och sen mindtwistaren.
Varför skulle det tala för att båda vi är onda att jag INTE går efter den som röstade på Q i DL1?
Detta är ditt andra inlägg där du tycker att jag inte spelar som vanligt. På exakt vilket sätt spelar jag inte som vanligt? Och vad är vanligt när det gäller mig?
(och som sagt, jag har slutat att gå efter den som röstar på Q i första DL, skälet är så enkelt som att en deltagare kände sig orättvist misstänkt, hoppade av leken ville aldrig mer spela pga mig- det gjorde mig skitledsen och jag vill inte att det ska vara så - detta är lekar och det ska vara kul)