Men om nu du är god, vem tycker du själv verkar ond då? Ge mig ett bättre alternativ till att rösta på dig?
Önskar att jag kunde men jag är verkligen helt lost!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om nu du är god, vem tycker du själv verkar ond då? Ge mig ett bättre alternativ till att rösta på dig?
Stod inte med i listan?Viva var ju här, har inte hon röstat?
Kan du utveckla det?Nja, tyckte mest att teorin sprack när Emma visade sig vara god
Förlåt, igen. Jag blandar ihop uttrycken. Jag menar gissningar.
Nej, jag har kollat och hittar inget röstinlägg?Viva var ju här, har inte hon röstat?
Har också letat nu men hittar inte.Nej, jag har kollat och hittar inget röstinlägg?
Kan du utveckla det?
För att det inte finns något. Tror du mig nu om jag säger att jag är förvirrad? Insåg inte att klockan var så mycket.![]()
Hon skrev ju MirtaiVem skulle du ha röstat på då?
Hon skrev ju Mirtai![]()
Jag ör ju inte officiellt död än...
Teorin byggde på att Emma och Viva satt i lyan ihop. När Emma röstade så följde Viva efter. Eftersom Emma inte satt lyan kan ju teorin om att de satt där ihop stämma.
Det betyder inte att Viva är god, hon kan mkt väl hakat på i iverns att få ut en god men den ursprungliga teorin höll juminte och jag släppte den
Jag blev mest bekymrad över om det hänt nåt när du försvann.För att det inte finns något. Tror du mig nu om jag säger att jag är förvirrad? Insåg inte att klockan var så mycket.
Det jag skrev ovan var början på ett resonemang där jag hade röstat på Mirtai, tills era fina inlägg om min uteblivna röst fick mig att inse att klockan är gott och väl över 22.
Men snälla du, vad ska man annars göra?Jag borde inte vara med i lekar. Hänger här precis hela kvällarna![]()
Men den teorin är ju urkonstig, varför skulle två ulvar vilja följa varandra?
Kan jag få låna lite tid av dig?Jag borde inte vara med i lekar. Hänger här precis hela kvällarna![]()