Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det så att Viva var ond utanför lyan och hamnade i, och Mirtai är ond skulle ju det kunna förklara att Mirtai enkelt och diskret släppte misstankarna mot Viva.

Jag tycker att det är intressant det som LenaH noterade att Q följt cirkus både igår och idag. Kan båda vara onda, iom att cirkus inte gått efter blåslampa på den som röstar på q i första DL? (iofs skrev hon att hon slutat med det men..) ingen av dem spelar riktigt som vanligt tycker jag men framförallt Q har gjort en del småfel som jag inte tycker att hon brukar göra.
Jag tycker iofs att Mirtais röst på snurrfian igår är mysko också men under kvällen har det för mig lutat mer över till Q. Hon har också i två DL lagt väldigt sena röster. Känns lite som att hon kan sitta i lyan och avvakta med var hon ska lägga sin röst.
Känner mig mer fundersam över Q än Mirtai så röstar på Q idag.
bollen__ röstar på quarter4ever

Som det ser ut just nu verkar det stå mellan Mirtai och Quarter4ever, och för mig framstår Mirtai som den mest ulviga av dem, visst kan man ha en dålig dag och svårt med tid, men det fanns redan två röster på BSF när Mirtai röstade och det hade inte varit så svårt att låna lite av deras motiveringar om man nu hade svårt att komma på själv. Och just uttalande att:
valde att rösta på Snurris eftersom jag kände att det var lättast att skriva ihop en teori mot henne. Att teoria mot BSF hade krävt mer tid och engagemang vilket jag inte hade.

Hur kan det var lättare att skriva ihop en teori om mig? Hade en teori mot BSF kunnat avslöja Mirtai?

Snurrfian röstar på Mirtai

Röstlista DL3 KL 22.00

16.31 cirkus röstar på Mirtai
18.10 Niyama röstar på Mirtai
18.58 quarter4ever röstar på Mirtai
20.37 Klara röstar på quarter4ever
21.01 Sedna röstar på quarter4ever
21.46 LenaH röstar på Mirtai
21.51 Mirtai röstar på quarter4ever
21.55 bollen__ röstar på quarter4ever
21.55 Snurrfian röstar på Mirtai

Mirtai 5
quarter4ever 4

Är det så att Viva var ond utanför lyan och hamnade i, och Mirtai är ond skulle ju det kunna förklara att Mirtai enkelt och diskret släppte misstankarna mot Viva.
Eller så var det för att många trodde att jag, EmmaN och Hedinn inte var i lyan och Mirtai inte ville utmärka sig genom att framhärda? Fast jag förstår att jag uttryckt mig misstänkt, det enda det betyder är dock att jag är förvirrad.

Röstlista DL3 KL 22.00

21:54 Mirtai röstar på Quarter4ever
21:55 bollen__ röstar på quarter4ever
21:55 Snurrfian röstar på Mirtai

Mirtai 5
quarter4ever 4

Att lägga en röst på Klara, som är en av mina mest misstänkta nu, känns onödigt i det här läget, så jag får gå på Mirtai. Det känns som lite luddiga teorier från hennes sida, och att hon släppte misstanken mot Viva så "diskret", för så lite.

Hedinn röstar på Mirtai

Röstlista DL3 KL 22.00

21:54 Mirtai röstar på Quarter4ever
21:55 bollen__ röstar på quarter4ever
21:55 Snurrfian röstar på Mirtai
21:58 Hedinn röstar på Mirtai

Mirtai 6
quarter4ever 4

Eller så var det för att många trodde att jag, EmmaN och Hedinn inte var i lyan och Mirtai inte ville utmärka sig genom att framhärda? Fast jag förstår att jag uttryckt mig misstänkt, det enda det betyder är dock att jag är förvirrad.
Absolut, det var bara en tanke. Jag tror inte att du måste vara ond om Mirtai är det.

Att lägga en röst på Klara, som är en av mina mest misstänkta nu, känns onödigt i det här läget, så jag får gå på Mirtai. Det känns som lite luddiga teorier från hennes sida, och att hon släppte misstanken mot Viva så "diskret", för så lite.

Hedinn röstar på Mirtai

Nja, tyckte mest att teorin sprack när Emma visade sig vara god

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka