Men om nu du är god, vem tycker du själv verkar ond då? Ge mig ett bättre alternativ till att rösta på dig?Ni får gärna lyncha mig men jag hoppas verkligen att de som är,kvar tar sig en ordentlig titt och analys av händelseförloppet efteråt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om nu du är god, vem tycker du själv verkar ond då? Ge mig ett bättre alternativ till att rösta på dig?Ni får gärna lyncha mig men jag hoppas verkligen att de som är,kvar tar sig en ordentlig titt och analys av händelseförloppet efteråt
Förlåt, igen. Jag blandar ihop uttrycken. Jag menar gissningar.Nej, bara en röst som den lägger i tråden.
valde att rösta på Snurris eftersom jag kände att det var lättast att skriva ihop en teori mot henne. Att teoria mot BSF hade krävt mer tid och engagemang vilket jag inte hade.
Eller så var det för att många trodde att jag, EmmaN och Hedinn inte var i lyan och Mirtai inte ville utmärka sig genom att framhärda? Fast jag förstår att jag uttryckt mig misstänkt, det enda det betyder är dock att jag är förvirrad.Är det så att Viva var ond utanför lyan och hamnade i, och Mirtai är ond skulle ju det kunna förklara att Mirtai enkelt och diskret släppte misstankarna mot Viva.
Jag har svårt att se Q i lyan faktiskt men med det sagt så vet jag inte om hon är god heller.
Det är faktiskt mest en känsla, jag skrev nåt tidigare om det men du avfärdade det!Varför? Hon finns som trolig i "min" lya, men jag har ju för många där![]()
Absolut, det var bara en tanke. Jag tror inte att du måste vara ond om Mirtai är det.Eller så var det för att många trodde att jag, EmmaN och Hedinn inte var i lyan och Mirtai inte ville utmärka sig genom att framhärda? Fast jag förstår att jag uttryckt mig misstänkt, det enda det betyder är dock att jag är förvirrad.
Det är faktiskt mest en känsla, jag skrev nåt tidigare om det men du avfärdade det!![]()
Att lägga en röst på Klara, som är en av mina mest misstänkta nu, känns onödigt i det här läget, så jag får gå på Mirtai. Det känns som lite luddiga teorier från hennes sida, och att hon släppte misstanken mot Viva så "diskret", för så lite.
Hedinn röstar på Mirtai
Jag tycker inte heller att Evert känns som vanligt men av någon anledning tror jag inte hon sitter i lyan, hon hade nog inte virrat till det lika mycket då. Möjligtvis är hon ond utanför isf.
Där var det!Haha, gjorde jag det? Ska leta.
Jaha, att du inte tyckte att hon var sig själv?