Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår stod det mellan Bsf och @Snurrfian och som någon annan tidigare nämnde så skulle man nästan vilja syna Snurris för att kunna utläsa mer av den lynchen.
Idag är det @Mirtai som är på tapeten och i viss mån @quarter4ever och visst skulle jag vilja ha en roll på Q eftersom jag inte tycker att hon är sig riktigt lik men åas så har de som jag håller som försiktigt goda redan röstat på Mirtai och där skulle jag vilja ha några svar, särskilt om de jag då håller som lite godare.

Noterbart är att Q följer @cirkus både igår och idag. Varför?

Så länge motsatsen inte bevisats är alla mer eller mindre misstänkta. Det kan ju också vara så att Snurris är ond utanför lyan. Så helt omöjligt är det självklart inte att både jag och Mirtai valde mellan två onda.
Utesluter du att Snurrfian kan sitta i lyan?

Just som du skriver, "så länge motsatsen inte är bevisad är alla misstänkta", tycker du att du fått motsatsen bevisad när det gäller Snurrfian?

Igår stod det mellan Bsf och @Snurrfian och som någon annan tidigare nämnde så skulle man nästan vilja syna Snurris för att kunna utläsa mer av den lynchen.
Idag är det @Mirtai som är på tapeten och i viss mån @quarter4ever och visst skulle jag vilja ha en roll på Q eftersom jag inte tycker att hon är sig riktigt lik men åas så har de som jag håller som försiktigt goda redan röstat på Mirtai och där skulle jag vilja ha några svar, särskilt om de jag då håller som lite godare.

Noterbart är att Q följer @cirkus både igår och idag. Varför?

Svar från vem? Mig?

Jag står kvar vid @Mirtai idag, jag tycker rösten på @Snurrfian igår var väldigt svag och jag tycker heller inte att hon utvecklat resonemanget vidare idag.
Jag är inte säker på Snurris godhet men känner att jag vill syna en av dem och då ligger Mirtai närmare till hands idag. En ytterligare faktor är också att om Mirtai visar sig vara god så måste jag fundera lite mer på de jag hoppas är goda just nu, dvs @cirkus och @Niyama .

LenaH röstar på Mirtai

Utesluter du att Snurrfian kan sitta i lyan?

Just som du skriver, "så länge motsatsen inte är bevisad är alla misstänkta", tycker du att du fått motsatsen bevisad när det gäller Snurrfian?
Jag utesluter det inte. Jag håller det som mindre sannolikt än jag gjorde igår. Pga hennes röst på bsf som visade sig vara ulv.

Röstlista DL3 KL 22.00

16.31 cirkus röstar på Mirtai
18.10 Niyama röstar på Mirtai
18.58 quarter4ever röstar på Mirtai
20.37 Klara röstar på quarter4ever
21.01 Sedna röstar på quarter4ever
21.46 LenaH röstar på Mirtai

Mirtai 4
quarter4ever 2

Jag står kvar vid @Mirtai idag, jag tycker rösten på @Snurrfian igår var väldigt svag och jag tycker heller inte att hon utvecklat resonemanget vidare idag.
Jag är inte säker på Snurris godhet men känner att jag vill syna en av dem och då ligger Mirtai närmare till hands idag. En ytterligare faktor är också att om Mirtai visar sig vara god så måste jag fundera lite mer på de jag hoppas är goda just nu, dvs @cirkus och @Niyama .

LenaH röstar på Mirtai

Varför måste du fundera mer på mig om Mirtai är god? Jag är inte alls övertygad om hennes ondhet, blir nojig för att jag brukar tycka att hon är skum (som med zass) men nu är hon liksom mer än skum.

Röstlista DL3 KL 22.00

16.31 cirkus röstar på Mirtai
18.10 Niyama röstar på Mirtai
18.58 quarter4ever röstar på Mirtai
20.37 Klara röstar på quarter4ever
21.01 Sedna röstar på quarter4ever
21.46 LenaH röstar på Mirtai

Mirtai 4
quarter4ever 2

Varför måste du fundera mer på mig om Mirtai är god? Jag är inte alls övertygad om hennes ondhet, blir nojig för att jag brukar tycka att hon är skum (som med zass) men nu är hon liksom mer än skum.
Det är klart jag måste? Jag är inte alls övertygad om att du är god men hittills har du haft fler rätt på godfronten än på den onda dito. Om däremot Mirtai visar sig vara god behöver jag fundera ett varv till. Detsamma gäller väl mig som röstat på henne två dagar i rad?
Inte för att jag själv behöver fundera på min roll men du hajar ju. :p

Vadå röst 3 och 4? Vi har ju dag 3 idag. BSF dog dagDL igår, så ringbäraren kan ha gissat på henne natt 1.
Ja, Nazgulen hade väl 2 röster per dag? Alltså kan en av rösterna 1 och 2 varit på BSF, men om Nazgulen inte gjorde det var BSF inte ett alternativ när personen skulle lägga röst 3 och 4. Eller tänker jag fel? För mig är det i alla fall inte lika solklart vem som är ulv idag.

Ja, Nazgulen hade väl 2 röster per dag? Alltså kan en av rösterna 1 och 2 varit på BSF, men om Nazgulen inte gjorde det var BSF inte ett alternativ när personen skulle lägga röst 3 och 4. Eller tänker jag fel? För mig är det i alla fall inte lika solklart vem som är ulv idag.

Nej, bara en röst som den lägger i tråden.

Det är klart jag måste? Jag är inte alls övertygad om att du är god men hittills har du haft fler rätt på godfronten än på den onda dito. Om däremot Mirtai visar sig vara god behöver jag fundera ett varv till. Detsamma gäller väl mig som röstat på henne två dagar i rad?
Inte för att jag själv behöver fundera på min roll men du hajar ju. :p

Jo alltså när man fått veta en roll till så funderar man väl över alla igen. Men det lät som att jag och Cirkus skulle bli liksom extra synade då.

Mirtai röstar på Quarter4ever

Behöver dels rädda mig själv men jag tycker, som många skrivit, att hon verkar oskarp och missar ovanligt mycket. Visst att irl spelar in men jag blir ändå fundersam

Jag vill se mer av dina tankar. Vet inte vad jag ska tro om din roll när jag inte vet hur du tänker.
Tänker om vad? Jag tycker att jag försöker resonera så gott det går, tänka logiskt vilket visserligen är omöjligt när man inte vet hur andra tänker. Jag ligger väl inte i topp när det gäller inlägg men inte heller i botten. Mina teorier ger väl inga glasklara svar men det är för att jag inte har några än. Förhoppningsvis klarnar det imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka