Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kämpar! Och så har jag gjort en @Klara och nu precis en @NiyamaSen undrar jag lite var @heartstring tog vägen?Och som sagt @Hedinn får gärna komma med lite mer, och @LenaH ...
Nä, det betyder att jag har lagat middag.Va? Det där ser ut som att du tycker att jag ska bli god nattmat![]()
Med mig?Nä, det betyder att jag har lagat middag.![]()
Haha, nää!Med mig?![]()
Haha, nää!Men du brukar (i likhet med Klaras duschaviseringar) tala om när du ska laga middag så det var det jag menade med att "göra en @Niyama "
![]()
Japp DL 22Är DL 22 ikväll igen? Jag ska göra mitt bästa med att läsa ikapp nu och komma med teorier, vi drog igång ridläger här idag och då ena ledaren fick förhinder fick jag hoppa in... Kan ni påminna mig att inte vara med i ulvlekar sommartid i fortsättningen? Vill minnas att det var samma visa förra året...
Japp 22.00Är DL 22 ikväll igen? Jag ska göra mitt bästa med att läsa ikapp nu och komma med teorier, vi drog igång ridläger här idag och då ena ledaren fick förhinder fick jag hoppa in... Kan ni påminna mig att inte vara med i ulvlekar sommartid i fortsättningen? Vill minnas att det var samma visa förra året...
Varför hade du Gabby_Ossi åt det goda hållet?En av de få jag hade som försiktigt god.
Sedan visade det sig att EmmaN var bybo och viva röstade ju på zassoo som var troll så allt som allt var troligen inte heller Viva i lyantja så har det hänt flera gånger så inget fel i teorin i sig, Men å andra sidan är EmmaN också rätt ny så vet inte riktigt om det håller som teori denna gången?
Jag är inte @cirkus men g-o framhärdade i sin jakt på Bsf som ju visade sig vara ulv vilket gjorde att jag också höll henne som något mer god än ond.Varför hade du Gabby_Ossi åt det goda hållet?
Viva inser att min teori runt henne igår inte håller. Så sätter henne som neutral så länge
Översikt så här långt:
Röstlista DL1 kl 22.00
18.36 bollen__ röstar på heartstring
20.27 Blacksmithfarm röstar på cirkus
20.28 zassoo röstar på heartstring
20.42 EmmaN röstar på zassoo
20.51 viva röstar på zassoo
20.03 cirkus röstar på blacksmithfarm
21.18 Mirtai röstar på Viva
21.38 Snurrfian röstar på EmmaN
21.41 Niyama röstar på bollen
21.58 Hedinn röstar på Zassoo
21.58 Klara röstar på Quarter4Ever
21.59 Sedna röstar på Cirkus
Heartstring röstar på zassoo ( ogiltig röst)
21.59 quarter4ever röstar på Hedinn
21.59 Gabby_Ossi röstar på Blacksmithfarm
LenaH missar att rösta ( giltigt förfall)
zassoo lynchas DL1, var troll
EmmaN käkas nattDL1 var bybo
Viva och Hedinn, 2 st som röstade på trollet igår vars röster inte kommer räknas i dagens lynch
DL 2 kl 22
13:52 Blacksmithfarm röstar på Niyama
17.17 gabbi_ossi röstar på Blacksmithfarm
19.33 bollen__ röstar på blacksmithfarm
20:30 Viva röstar på Snurrfian
21:44 Mirtai röstar på Snurrfian
21:48 cirkus röstar på Sedna
21:53 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm.
21:54 Klara röstar på Snurrfian
21:57 Niyama röstar på blacksmithfarm
21:59 LenaH röstar på Mirtai
21:59 Sedna röstar på Blacksmithfarm
22:00 quarter4ever röstar på sedna
Niyama: 1
BSF 5
Snurrfian 2 (3 men Vivas röst räknas inte iom hennes röst på trollet i DL1)
Sedna 2
Mirtai 1
heartstring missar att rösta
Hedinn missar att rösta
Men eftersom BSF var ond borde Niyama inte sitta i lyan. Visserligen har jag känslan av att det surrade med misstankar mot BSF redan innan så ulvarna kanske övervägde att offra henne och samtidigt kunna skaffa sig rejäla alibin. Men det känns ändå som högt spel, att aktivt ifrågasätta BSF och sedan lägga första rösten på henne. Utanför lyan då? Tveksamt, tror dessutom att det bara är Balrogen som är utanför numera. Jag vill nog ha Niyama åt det goda hållet. Men helt säker är jag inte.
(...)
, bollen_ följde ju Niyama med andra rösten på BSF och östade tillsammans med Zasso i DagDL1, vilket med den omvända logiken kan betyda att hon inte sitter i lyan.