Hjälp vad många vi var den här gången, jag fick lov att använda mig av ett word dokument för att hålla lite koll.

Bara en snabb genomgång så här långt på alla, jag kan ha missat något senare inlägg än från när jag började skriva...
EmmaN: Hittat leken och svarat på frågan, inget mer.
quarter4ever: funderar lite över roller och frågar om det som behövs.
Cirkus: Funderar lite runt Hedinn och Heartstring ihop med BSF
Mirtai: Hittade leken igår och har inte skrivit mer.
Blacksmithfarm: funderar över allas svar på obligatoriska frågan, hänger i ibland, släpper vid förklaringar. Bra sätt att få igång leken och få folk att försäga sig. Funderar ihop med Cirkus.
Klara: Funderar lite runt orchkungen och Gandalf och hur deras eventuella röster väger.
Gabby_Ossi: Funderar över anledningar till varför att någon inte blir lynchad/käkad.
LenaH: Väljer konsert före leken vilket helt klart är skumt!
bollen__ : Har ont om tid och lägger en tidig röst, typisk fösta dagsröst tycker jag att det verkar som.
Niyama: Har dålig koll på Sagan om ringen och dess personer, men försöker reda ut det med hjälp av google. Funderar lite över zassoo och hennes val av namn.
Viva: hittat leken och funderar över Balrog
Hedinn: Förstår inte riktigt hur någon kan få det till att Hedinn hintar om dvärgar?
Zassoo: Tycker att Legolas lika gärna skulle kunna heta Sauron, vilket möjligtvis skulle kunna vara en aning skumt, men samtidigt har jag väldigt svårt att tro att någon ulv skulle vilja sticka ut på det sättet.
Heartstring: Visserligen nygammal men verkar vilja hitta saker där det inte riktigt finns, drar igång funderingar runt Hedinn och det känns lite märkligt att vilja dra igång misstankar genom att påstå att folk menar saker.
Sedna: Har inte hunnit skriva så mycket hon heller, funderar över heartstring.