Som jag kom på sen - Hedinn kanske ville få någon att TRO att hon är bybo![]()
Ja, vi alla utger vi oss för att vara bybor typ. Men kom igen, skulle Hedinn vilja "hinta" om att hon är bybo genom att skriva om aluminiumskor? Nja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Hedinn skrev väl inte om dvärgar alls? Var det inte heart som gjorde den långsökta kopplingen?
Ja, vi alla utger vi oss för att vara bybor typ. Men kom igen, skulle Hedinn vilja "hinta" om att hon är bybo genom att skriva om aluminiumskor? Nja?
Hedinn kanske ville att någon skulle nappa precis så som heart gjorde.
Så det hela kanske är en höna av en fjäder
Ni är så svåra att hålla isärJag vet inte - jag är inte Hedinn.
zassoo tycker att Legolas lika gärna kunnat heta Sauron. Sauron var väl en elak person, är det ett sätt att försöka vinka till lyan?
Det om zassoo: intressant! Nu har jag googlat, och jag tänkte att zassoo bara drog till med ett namn (alltså som typ "Mulle"). Men Sauron är alltså en ond person i det där gänget.
Angående vad Hedinn skrev om aluminiumskorna så tror jag absolut det var medvetet, ett sätt att liva upp leken lite eftersom alla andra svarade betydligt "tråkigare" (dvs förankrat i verkligheten). Däremot har jag mycket svårt att tro att det var en hint åt det ena eller andra hållet.
Jag tror också att det var medvetet, alltså förhoppningsvis är Hedinn medveten om vad hon skrivermen jag tror knappast att hon kunde ana att någon kunde dra det vidare till att hon försöker framställa sig som bybo, vilket ju alla gör
![]()
Stopp och belägg här nu va. Såhär var det: Jag tänkte jag skulle dra till med ett namn "vilket som helst" från sagan om ringen, det första som dök upp i huvudet var Aragorn men sen dök Sauron upp och så skrev jag det. Jag hade även kunnat skriva Pelle, Karl-Gösta eller Engelbrekt men valde att fortsätta på lekens tema i och med att det var namnet Legolas vi diskuterade.
Hehe, nä det blir lite skruvat. "Hedinn försökte antyda att hon är GOD! Så misstänkt!"
Det är ju lite vad leken går ut på![]()
Hm, nu har jag googlat igen. Aragorn var alltså god? Fattade jag det som. Och du valde den onda![]()
Ni är så svåra att hålla isär
Nä, men tror du det?
Hade jag döpt hästskrället till Karl-Gösta hade vi inte haft det här problemet![]()
@Paddington kanske också behöver veta! Det förklara åtminstone varför tråden har överlevt!
Och det får mig snarare att tänka att Hedinn kanske skrev så för att hon INTE är dvärg men vill få någon att tro det?
Tack @Snurrfian, läste precis igenom tråden å såg @fios inlägg också@Paddington kanske också behöver veta! Det förklara åtminstone varför tråden har överlevt!![]()
Skriver från mobilen. Kan bli intressanta ord o stavning...
Jag tycker snarare att heartstring är mer suspekt än hedinn.
Hon gör kopplingen till dvärgar o smide... frågan är om heart är ond och vill misstänkliggöra hedinn?
Eller så är det hönor o fjädrar...