Neutral tillagt i mitt ulvvleksordförråd!Jag tror du menar det jag brukar beteckna neutral![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Neutral tillagt i mitt ulvvleksordförråd!Jag tror du menar det jag brukar beteckna neutral![]()
Det kanske är så, jag reagerade åtminstone och ville nämna det.Jag tolkade det mer som att dra igång diskussion, inte att hon misstänkte mig för det? Just eftersom dvärgarna är goda... Jag kan verkligen inte få det till att hon försökte rikta misstankar mot mig.
@Paddington kanske också behöver veta! Det förklara åtminstone varför tråden har överlevt!![]()
Man röstar väl på den man misstänker mest, oavsett om den är en första, andra eller tredjeröst? (Om det inte är i slutet av röstningen och den man misstänker mest kanske inte har nån röst och man har en misstänkt som har fått flera.)
I och för sig, men känns det inte väldigt "grovt" för det? Det känns som om det är en sån sak som alla reagerar på, men å andra sidan så kanske det är ett smart drag i och med att jag tyckte att det var lite väl uppenbart för att kunna vara så. Så du kan mycket väl ha rätt!![]()
Eh, var det inte du som skrev jättetydligt när du var ond utanför lyan?![]()
Röstlista DL1 kl 22.00
18.36 bollen__ röstar på heartstring
20.27 Blacksmithfarm röstar på cirkus
20.28 zassoo röstar på heartstring
20.42 EmmaN röstar på zassoo
20.51 viva röstar på zassoo.
heartstring 2
cirkus 1
zassoo 2
Jag skulle också behöva rösta.
Och det som jag hakat upp mig på är detta med aluminiumskor som Hedinn skrev och som heart reagerade på, en som tog upp det var bsf som tyckte det lät på tonen som att heart trodde att Hedinn var ond. Jag vet inte hur heart tolkade det hela, men bsf kastade iväg misstankar ganska direkt.
Så utifrån detta blir det en tunn rackare till röst
cirkus röstar på blacksmithfarm
ups, efter att jag läst resten av sidorna (sen jag började på inlägget) så ser jag att bsf röstar på mig![]()
Funderar på om vi ser en lex @fio här?
Emma röstar på zassoo och snabbt följer visa som är ny efter.
Kan det vara så att de sitter i lyan ihop?
Säg som det är, du tar det säkra före det osäkra efter förra leken?![]()
Men om de sitter i lyan behöver de väl inte följa varann?
fast är inte det just Lex @fio?![]()
När jag svarade så stod det Novali01 - dessa fälttävlans människor
Jo, det var väl är hon följde en ulvkompis i borgmästarnomineringen?
För övrigt så reagerar jag på cirkus och hennes sätt att dra igång teorier runt Hedinn och Heartstring.
Sedan släpper hon det bara och röstar på BSF med en teori som hon själv beskriver som En tunn rackare