Kallt stall

Sv: Kallt stall

Fast det blir lite kallt då man mockar. Det låter som man kastar stora stenar i skottkärran :D

AM

Hehe, känner igen det där. Fast det är en fördel med, med de där som rör runt så man får gå på bajsjakt. När det är fruset känner man bollarna när man kliver på dem ;)

Sv: Kallt stall

Hehe, jaaa jag tror jag har varit inne i erat stall. När vi hämtade en viss Viva Arriba =) Stämmer det? Erat "kallstall" är super smart, och som sagt va... hästarna trivs! Va cooool lugnt när ja va där iaf, om det nu är rätt AM? :D

Japp. Det är jag som är jag :D

Allt ok med fräsiga Viva??

Om jag skulle bygga stall idag så skulle det bli ett riktigt kallstall men med en avdelning som man kan ta in för pyssel. Den avdelningen skulle då vara uppvärmd.

Nu leder vi kallstallsmärrarna till dom andra stallen då det ska fixas med nåt.

AM

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 476
Senast: Blyger
·
Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
3 621
Senast: skogaliten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 721
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar