Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Madam Mim får förhäxa, så har hon förhäxat en av de som röstat på bumpo så räknas inte den rösten och därför fick i så fall bumpo och dramatik lika många röster = lottning.

Alternativt så var det Joakim, han kan ha lagt en extra röst eller röstat på dramatik och om då Mim förhäxat så det blivit lika, så har Joakims röst gjort att lotten fallit på dramatik. Finns flera olika utvägar, men det är inte helt konstigt att det blev som det blev om man läser rollistan!

Men om du inte reagerar ska jag alltså se det som att du inte har några åsikter om det jag skrivit? Varken håller med/inte håller med?

Nej, absolut inte! Det händer att tillochmed fantastiska jag kan missa saker! :angel: :D

Det kan också vara så att jag läser något och vill fundera en stund, och sen försvinner det... Om det är något du funderar lite extra på tycker jag det är värt att lyfta det igen om du känner att det går obemärkt förbi!

(Och tack för att du svarade till slut. ;) )

Tack för svaret. Förväxlade mim med magica. Tänkte att du tänkte fel. Så ett missförstånd.

Okej! :D

Du som har skarpa ögon då, det jag skrev om Myrten idag, vad tror du om det? Habina känns som vanligt som förvirrad god som jag inte förstår någonting av, men ska jag försöka bedömma dem båda blir jag så sjukt osäker. Åh ena sidan tyckte jag Myrten skrev lite konstiga saker igår, åh andra sidan skrev hon en del bra saker igår också (:p) åh tredje sidan var Habina1 god, åh fjärde sidan nämnde Myrten inte ens mitt felsteg, men Habina2 är väldigt inne på mig, så det känns inte så samstämmigt... Är det jag som bara blir förvirrad av personbytet och överanalyserar, eller finns det nåt där?

Troligen att rensa dom så att LL kan nå folk med PM :)

Eller: What she ^ said

Information från LL

Har fått en fråga som jag tror alla kan vara intresserad av att veta svaret på:

Om Alexander Lukas har majoritet så avbryts lynchen - dvs inget händer den dagen.

Okej! :D

Du som har skarpa ögon då, det jag skrev om Myrten idag, vad tror du om det? Habina känns som vanligt som förvirrad god som jag inte förstår någonting av, men ska jag försöka bedömma dem båda blir jag så sjukt osäker. Åh ena sidan tyckte jag Myrten skrev lite konstiga saker igår, åh andra sidan skrev hon en del bra saker igår också (:p) åh tredje sidan var Habina1 god, åh fjärde sidan nämnde Myrten inte ens mitt felsteg, men Habina2 är väldigt inne på mig, så det känns inte så samstämmigt... Är det jag som bara blir förvirrad av personbytet och överanalyserar, eller finns det nåt där?

Haha, skarpa ögon jovisst! :p

Men OK. Jag känner ungefär likadant för dina tankar kring Myrten som du verkar göra för Myrten tror jag - lite hit och lite dit. Det du skrev om hennes kommentar om antalet smileys i Habinas inlägg reagerade jag också på och tyckte var lite märkligt petigt. Däremot i ifrågasättandet av Mu tyckte jag hon betedde sig mer "normalt", hon tycktes reda ut det tills hon blev nöjd med att stanna vid det, säger att hon inte håller med men förstår tanken bakom. Man kan ju tycka att nån har fel utan att tro att de har fel med avsikt?

Vad gäller om Habina och Myrten är samstämmiga så förstår jag inte alls vad du seglar efter faktiskt? Jag vet dock inte hur en sån här rollöverföring funkar, tänker du att Myrten och Habina har pratat ihop sig och Habina ska fortsätta Myrtens tänkta strategi? Att två olika personer spelar samma roll olika ser inte jag som särskilt konstigt, snarare helt normalt.

Information från LL

Har fått en fråga som jag tror alla kan vara intresserad av att veta svaret på:

Om Alexander Lukas har majoritet så avbryts lynchen - dvs inget händer den dagen.

Följdfråga: om Alexander har lika många röster som nån annan, blir han immun då från lottningen eller lottas det och om lotten faller på Alexander så inträder ovanstående?

Tillägg: Och tack för förklaringarna på det om inkorgen hörni! :)

Nu är jag på åtminstone det femte inlägget jag skrivit, tänkt och putsat på - och sen raderat alltihop. Snacka om att den här twisten komplicerade saker och ting! På ett bra sätt såklart, men ändå! Puh...

Jag tänkte att om hon var ond så skulle väl Habina iaf ha sett Myrtens kommentarer i lyan (beroende på hur björnarna har lyan), eller om Myrten hade någon speciell roll kanske Habina bett henne om råd eller så? Jag vet inte, jag har tagit över en roll en gång, men det var en byboroll så fanns inte så mycket att prata om även om hon varit aktiv. :p

Tack för respons i alla fall, eftersom just Myrten/Habina2 gör mig extremt förvirrad vill jag gärna bolla lite... :p

Nu är jag på åtminstone det femte inlägget jag skrivit, tänkt och putsat på - och sen raderat alltihop. Snacka om att den här twisten komplicerade saker och ting! På ett bra sätt såklart, men ändå! Puh...

Hahaha :rofl:Eller hur!
Jag vet inte om jag ska skratta eller roflol - bokstavligt talat. :D

Om du inte förstår varför inte fråga då och inte bara aja jag förstår inte så skippar det?

synliga för varandra? Nu var ju habina madica och det berodde på att hon inte var synlig nog? Nej det tror jag inte på. Ska kika lite på rösterna på habina (ffa) och se om man kan luska ut nått. Osäkert.

Ja jag uppfattar LV som OTsessa därför lägger inte jag ner några större reflektioner just där men försöker läsa "mellan raderna" men det är extra svårt vid OT.

1. Jag konstaterade att mitt meddelande inte verkade gå fram, och att jag inte kunde förstå vad det var hon såg. Så jag släppte det diskussionen. Betyder inte att jag glömt den?

2. Här har du redan fått förklarat ang. Magica.

3. Ok...? :p

Jag tänkte att om hon var ond så skulle väl Habina iaf ha sett Myrtens kommentarer i lyan (beroende på hur björnarna har lyan), eller om Myrten hade någon speciell roll kanske Habina bett henne om råd eller så? Jag vet inte, jag har tagit över en roll en gång, men det var en byboroll så fanns inte så mycket att prata om även om hon varit aktiv. :p

Tack för respons i alla fall, eftersom just Myrten/Habina2 gör mig extremt förvirrad vill jag gärna bolla lite... :p

Men även om hon sett Myrtens kommentarer i en eventuell lya, skulle du vänta dig att Habina skulle spela som Myrten då?

Men även om hon sett Myrtens kommentarer i en eventuell lya, skulle du vänta dig att Habina skulle spela som Myrten då?

Nej, verkligen inte, jag tror inte någon är kapabel att spela som Myrten (:p), men mer att man kanske skulle kunna se att hon försökte följa en tanke eller nåt? O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 477
Senast: LenaH
·
  • Låst
Tjatter I en fönsterglugg på Åsgränd sitter en liten, ensam figur och spanar ut över omgivningen. Takpannorna vibrerar i hettan och takrännorna...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
19 804
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar