Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Natt DL vid 11 på lördag låter mycket bra, dag DL spelar ingen roll för min del. :)

Oh my god yes! :D
DL-tiderna funkar bra för mig. Dock så vill jag ju gärna ha en natt DL imorgon också :p

Hur ska man tänka om röstandet? Iom att Drama försökte rädda sig själv, kan man misstänka att det då inte var andra björnar som röstat på henne?

Alltså dramatik hade väl 3 röster och bumpo 4? Vilket borde innebära att bumpo borde ha rykt. Kan bumpo vara Alexander då?

Joakim Von Anka kanske hände? :idea:

*Fnyser först föraktfullt, jäkla Kallenonsenstrams!*
...går nån minut...
*Läser febrilt rollistan*

Åhå! Det var en intressant tanke! Jag trodde det funkade så att ingen blev lynchad, inte att nån specifik inte blev lynchad... :idea:

Är det någon särskild teori/spelare du vill diskutera eller bolla tankar kring? Jag har gått igenom dina inlägg sen DL igår (de innan dess tror jag redan gett mina tankar på i mina teoriinlägg igår?) och kan inte riktigt se något att diskutera, men peka på något så ska jag dela med mig av min stora visdom! ;) :p

Nej, det var ingen specifik, jag tyckte bara jag fått lite respons, jag vill ju gärna bolla mina idéer lite, om jag reagerat på något som någon annan tycker är konstigt kanske jag kan se det i ett annat ljus osv, Myrten skrev iaf att hon höll med mig, och Hedinn har nämnt att hon tycker det är vettiga teorier, men inget specifikt. Habina pekade ut misstag och fortsatte leta misstag. Typ... Men om du inte reagerar ska jag alltså se det som att du inte har några åsikter om det jag skrivit? Varken håller med/inte håller med?
Ibland händer det ju att folk skriver saker de reagerat på först i sin röstmotivering, och det är ju lite tokigt när de inte ens kan förklara eller försvara.

Och ja, jag blir besviken, som jag nämnt för Hedinn också, när jag inte får någon respons på mina tankar. :p

... Och ja, jag läste inlägget, sög på svaret en stund då jag inte kunde svara omedelbart, gick ut till hästarna, red en sväng, gosade med fölet och glömde bort det totalt. :banghead:

Det tycker jag var skönt!

Men gud så spännande det blir sista minutrarna innan DL med ändrade röster.

Men hur fasen gick detta till förresten?

Bumpo fick ju 4 röster och drama fick 3 - jag antar att självaste Joakim lagt en extra röst - och sen så fick lotten avgöra.
Eller har Madame Mim förhäxat nån ?

Bra blev det i allafall.

Ja, eller att det var Joakim som gick emellan och la en extra röst, det blev lottning och dramatik drog det kortaste strået.

Eller Madame Mim och lottning är förstås också en möjlighet.

Jag vet ju inte om jag ska åka och hämta sjuklingen imorgon eller om det dröjer till på måndag. Är det imorgon så kommer det bli ursvårt att hinna till 21. Överlever jag natten och måste hämta henne imorgon så får jag väl lägga en supertidig röst.

Alltså dramatik hade väl 3 röster och bumpo 4? Vilket borde innebära att bumpo borde ha rykt. Kan bumpo vara Alexander då?

Läs igenom rollistan, det finns fler än en möjlighet. :)

*Fnyser först föraktfullt, jäkla Kallenonsenstrams!*
...går nån minut...
*Läser febrilt rollistan*

Åhå! Det var en intressant tanke! Jag trodde det funkade så att ingen blev lynchad, inte att nån specifik inte blev lynchad... :idea:

Han kan ju även lägga en extra röst vid ett tillfälle. Kan även vara så att någon av de som röstat på bumpo blivit förhäxade (så rösten inte räknas) så det antingen gick till lottning eller, om JvA var med och röstade på dramatik åkte hon eftersom JvAs röst väger över vid jämnt resultat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 477
Senast: LenaH
·
  • Låst
Tjatter I en fönsterglugg på Åsgränd sitter en liten, ensam figur och spanar ut över omgivningen. Takpannorna vibrerar i hettan och takrännorna...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
19 804
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar