Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ehm... Jag förstår inte alls hur du tänker faktiskt, men det är ju ingen nyhet att man inte alltid förstår allas tankebanor, så fair enough. Jag håller inte med om att det går att läsa in att jag menar vad du påstår, men okej.
synliga för varandra? Nu var ju habina madica och det berodde på att hon inte var synlig nog? Nej det tror jag inte på. Ska kika lite på rösterna på habina (ffa) och se om man kan luska ut nått. Osäkert.Så att magica vet att det är en björn? Trodde både magica och björnarna skulle försöka göra sig synliga för varandra. :/
Första fetningen: Hade jag hoppats få någon och hänga på hade jag nog lagt min röst lite tidigare, är ju min spontana tanke.
Om LV:
Är inte en massa OTinlägg i början väldigt typiskt LV också?
Första dagen brukar det väl ofta vara en del sämre motiveringar eftersom man har lite att gå på?
... Var vad jag tänkte på.
synliga för varandra? Nu var ju habina madica och det berodde på att hon inte var synlig nog? Nej det tror jag inte på. Ska kika lite på rösterna på habina (ffa) och se om man kan luska ut nått. Osäkert.
MM vill inte alls diskutera käket, jag tycker det är lite konstigt att inte alls vilja reflektera över det. Speciellt i det jag skrivit ovan om tex dramatiks inlägg. Sen så är MM liksom Habina2 inne på att dramatiks röst skulle kunna vara en hämndröst, varför liksom? Jag begriper det inte? kan det vara som nån (tror jag) skrev ovana spelare med fokus på sig själva som tänker så eller är det för att skapa misstankar mot dramatik, det är ju på ett vis logiskt att tro att någon av de som röstat på goda Habina1 är i lyan, men varför inte titta på Myrten?
Dessutom så skriver både MM och H2 att dramas röst på H1 är okej..nånstans så får jag inte ihop denna ekvationen. En annan sak - MM tycker att det är ulvigt att gömma sig bakom andras teorier, kan det inte helt enkelt vara så att man faktiskt håller med? Och i så fall undrar jag ännu mer om ekvationen med dramatiks eventuella hämndröst som dessutom har ok motivering enligt både MM och H2, är det ulvigt?
Tycker LindgrenV blev ganska försvarsfull (är det ett ord? :P) efter MMs röst. Sen verkade hon okej med det direkt efter, för att igen gå in i försvar och säga att Monster inte alls bett henne personligen om åsikter, vilket det ju visade sig att hon hade (och då går Monster in och påpekar att det var ju för att hon bad om ett förtydligande), och det hela slutar i att hon röstar på MM, nu när jag tittat närmare på det förstår jag att MM reagerat på rösten.Det hade jag med, jag uppfattade ju MMs röst (och det hon då nämnde om LV alls) som just att hon pekade på att Monster skulle ha betett sig mystiskt, så jag förstår inte riktigt Lindgrens reaktion. Det var en konstig konversation att följa och jag är osäker på hur jag ska se den.
Bumpos röst på Monster tyckte jag var lite klen, alltså motiveringen, men har Bumpo inte spelat med Monster tidigare? Då är det kanske mer förståeligt... :P Men tyckte fetningen av delar i citerade inlägg, det kändes konstigt, jag förstod inte tankegången och hon verkade inte vilja/inte kunna förklara sig riktigt.
Jag förstår inte vad misstagen ger för bild om man vill få en uppfattning om vilken sida personen står på, vore det inte bättre att kolla på de faktiska teorierna om man är god och vill ha ut onda?
Men va? Habina var inte Magica, det var Asko som var det.
Fast varför är det konstigt att jag ställer frågor om början av leken? Jag kunde inte vara aktiv igår och fråga då, därför måste jag ju fråga idag istället. Eller jag skulle strunta i det bara för att det var saker från igår?