Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför äta karamell? Hon ryker ju ändå om hon missar rösten idag. Vad är det sen som säger att hon inte är en oaktiv björnbuse?
Dom äter väl den dom finns som lämpligast.
Nej. Det tycker jag inte. Dom kunde valt vem som helst. Hon lyckades ju dessutom inte visa att hon var magica. Så det var ju ett bra val.
Så, typ, "Jaha. *rycker på axlarna*"? Och om de kunde valt vem som helst som du säger, varför valde de just Askoll? (Och hur var det ett "bra val"?)
Visst, vi kan inte veta nåt. Men så är det ju med allt. Tycker du verkligen inte att ett avvikande käk är det minsta värt att fundera kring? Varför inte?
Men hur ska jag veta det? Dom valde henne framför alla av någon anledning dom endast känner till själva.
Det var ett bra val, för vi blev av med magica.
Varför är käket avvikande? Jag ser inget avvikande. Dom gjorde ett val. Det kunde vara vem som helst av oss. Förstår inte vad du hänger upp dig på?
Aha, nu förstår jag hur du tänkte! Jag tänkte snarare att björnbusarna då kanske misstänker att den som uppträder skumt är magica, och därför inte vill käka upp henne.
Jag känner inte "jaha" över det hela. Jag förstår bara inte vad det finns att tolka in när dom dessutom råkade äta upp sin egna. Det tyder väl mer på att dom tror att någon annan av oss var magica.
AskoII var Magica de Hex
OK... Men Bumpo då?
Jag har helt förståelse om jag blir kickas men tkr det vore tråkigt.