Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*
Fast nu verkar du snurrig?
1. Olika personer? Jag läste inte klart det Cirkus skrev, och det förklarade jag inte med mitt nya system?
Missförståndet med Habina1 handlade inte om att jag inte läst klart hennes inlägg, utan att det, utan de andras inlägg imellan, såg ut som att hon skrivit något annat än hon hade. DET var nya systemets fel.
Och vart har jag skrivit att Habina1 pratat om bomber?
CaisaLundblad. Verkar snurrig och läser inte klart det olika personer skrivit. Jag känner igen beteendet från när jag var ond, så jag blir misstänksam. Men hon har förklarat det med ett nytt system (som inte verkar fungera så bra), så tills vidare får jag tro på det. Blandar in i teorin kring Habina1 att Habina1 pratade om bomber, vilket Habina1 inte gjorde öht. Känns mer förvirrande ju mer jag läser om henne. Se till exempel #256 där Monstermom ifrågasätter Caisas teori om AskoII och Caisa svarar någonting om Bumpo.
Fast nu verkar du snurrig?
1. Olika personer? Jag läste inte klart det Cirkus skrev, och det förklarade jag inte med mitt nya system?
Missförståndet med Habina1 handlade inte om att jag inte läst klart hennes inlägg, utan att det, utan de andras inlägg imellan, såg ut som att hon skrivit något annat än hon hade. DET var nya systemets fel.
Och vart har jag skrivit att Habina1 pratat om bomber?