Kallblodets dag 2011

Blackberry

Trådstartare
Har letat runt lite (ffa. på sleipners hemsida) men hittar inte "reslutaten" från kallblodets dag i östersund? jag är speciellt nyfiken på vem som vann ungdomsstipendiumet! nominerade, osv. :) Någon som vet/har bilder/eller tips om var jag kan läsa mer? :D

Sv: Kallblodets dag 2011

Ungdomsstipendiet tilldelades Jasmine Mehou.

Motivering:
”Jasmine Mehou har ingen naturlig travbakgrund eller annan sådan koppling till sporten. Hon har själv i tidig ålder intresserat sig för travets olika delar. Det stegrande engagemanget har utvecklats till en passion som smittar av sig på alla som kommer i hennes närhet. Redan i 20-årsåldern valdes hon i Sleipner Umåkers lokalavdelning där hennes idérikedom och entusiasm värderats högt. Hon har för sin ringa ålder mycket goda kunskaper om blodslinjer och allt som hör aveln till. Hon började också tidigt med egen uppfödning och hennes brinnande intresse för den verksamheten har nu fört henne till Skåne där hon predikar kallblodssportens förtjänster. Jasmine är målmedveten och mycket ambitiös. En person som i allt uppfyller de krav stipendiekommittén ställer på en värdig mottagare. Vi önskar henne all lycka i framtiden!”

Kopierat från Östersundstravets hemsida.

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
547
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 571
Senast: Kajsalisa
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
1 293
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
728
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka