Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni några tips på bra mat man kan ta med sig som matsäck och som kan förvaras i kylväska och ätas kall av ett barn på 1,5 år?
Pannkaka har vi provat och det gick bra men tänkte vi skulle variera oss lite. Helst mer matigt än mackor
Kokt ägg, brukar hacka det lite och blanda i en klick smör medans det är varmt.
Pannkakor går ju också att göra matigare, ha i mer ägg, blanda i rivna morötter, byta ut delar av vetemjöl mot grahamsmjöl osv
köttbullar går ju att äta kallt, även korv! Är nog svårt att få ihop en kall maträtt utöver typ pastasallad så är nog enklast med plockmat!
Plockmat där man lägger i sånt som barnet tycker om. Kyckling, korv, skinka, ostkuber, ärter etc.
Bananpannkakor
Matmuffins
Har ni några tips på bra mat man kan ta med sig som matsäck och som kan förvaras i kylväska och ätas kall av ett barn på 1,5 år?
Pannkaka har vi provat och det gick bra men tänkte vi skulle variera oss lite. Helst mer matigt än mackor
Men gud, läser du också matter-mos? Jag gör det ALLTID!Mat-termos allltså. Inte Matter-mos.
Jag med. Sen tänker jag "Kom ihåg att ta med din matter-mos till Matterhorn"Men gud, läser du också matter-mos? Jag gör det ALLTID!
Men vad konstigt! Varför gör vi det?Jag med. Sen tänker jag "Kom ihåg att ta med din matter-mos till Matterhorn"
Alltid matter-mosMat-termos allltså. Inte Matter-mos.
Ica vid mig har3 olika storlekar, kostar en slant dock.Alltid matter-mos
(Tror för övrigt inte jag sett en sån i verkligheten )
Men gud, läser du också matter-mos? Jag gör det ALLTID!