Kalendarium för inofficiella utställningar?

miss_sofy

Trådstartare
Jag vet att SKK har ett kalendarium för årets utställningar, men är det både officiella och inofficiella utställningar de visar? Det måste finnas många fler mindre utställningar som pågår i landet men var hittar man info om dem? Hur gör ni när ni letar reda på inofficiella utställningar?
 
Sv: Kalendarium för inofficiella utställningar?

Jag vet att SKK har ett kalendarium för årets utställningar, men är det både officiella och inofficiella utställningar de visar? Det måste finnas många fler mindre utställningar som pågår i landet men var hittar man info om dem? Hur gör ni när ni letar reda på inofficiella utställningar?

Kollar tidningarna Hundsport och Brukshunden, där finns annonser till blandade utställningar, både officiella och inofficiella.
 
Sv: Kalendarium för inofficiella utställningar?

Jag blir överöst med mail :eek:

Så sent som idag kom ett mail med info om en inoffare, som jag faktiskt överväger att ställa den jämtvalp vi ska kvar på :D Tänkte dessutom försöka övertala de 2 valpköpare som bor i närheten att åka dit med sina småbusar också :angel: :bump: :banana:
 
Sv: Kalendarium för inofficiella utställningar?

Vilka får du mailen ifrån? Var har du skaffat de kontakterna? Det vore nog inte så dumt att vara med på en mailinglista där inbjudningar skickas ut. :)
 
Sv: Kalendarium för inofficiella utställningar?

Det är nog för att jag är uppfödare, då ca 99,9% av de som får samma mail som mig också är uppfödare.

Kontakta de ras och brukshundklubbar som finns i din närhet och kolla med dem om de har så att de skickar mail angående kommande utställningar till uppfödare. Om de har det, så be att få komma med på den listan.
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 244
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 506
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Jag har tittat på Kalla Fakta: Kamphund säljes på TV4 Play. Skrämmande men tyvärr inte förvånande. Jag känner spontant att något måste...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 611
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp