Kakeldekor?

AnnaJL

Trådstartare
Har ni några tips på var man kan hitta kakeldekor 10x10? Hittar bara 15x15. Metervara skulle ju också funka men har hittills bara hittat metervara på film som kan skada kaklet om man tar bort filmen.

Sv: Kakeldekor?

Åh, jag letar också! Gärna som finns att beställa på internet

Googla på "kakeldekor 10x10" och kolla andra sökträffen så finns det åtminstone några färger i 10x10 cm.

Har ni några tips på var man kan hitta kakeldekor 10x10? Hittar bara 15x15. Metervara skulle ju också funka men har hittills bara hittat metervara på film som kan skada kaklet om man tar bort filmen.

Skada kaklet?
Jag köpte sån där rulle på Coop (finns på endel byggvaruhus) som jag klippte till och satte upp. Hur skulle det ha skadat kaklet?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vad ska man tänka på? Min partner planerar att hyra ut sin hyresrätt i andra hand och flytta in i bostadsrätten jag haft i flera år. Vi...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 331
Senast: MiniLi
·
Hemmet Vår lilla stuga har hemsnickrad köksinredning av - mestadels - furu. Köksluckorna är s.k. spegelluckor, där själva spegeln är plywood. I...
Svar
7
· Visningar
325
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur