K9 horse produkter, är de bra?

clovergirl

Trådstartare
K9 gör rätt så mycket reklam och det låter som bra produkter. Men motsvarar de verkligen priset? Jag menar jag gör av med rätt mycket per gång och vill inte snåla för att det är dyrt.

Så berätta vad ni tycker!

K9 gör rätt så mycket reklam och det låter som bra produkter. Men motsvarar de verkligen priset? Jag menar jag gör av med rätt mycket per gång och vill inte snåla för att det är dyrt.

Så berätta vad ni tycker!

Jag fick en hel del produkter från "min" butik för att testa och utvärdera ifall de skulle ta in dem i sitt sortiment och helt ärligt så var det noll och ingen skillnad mot vad jag använder annars (blandade märken tex galopp-schampo, grönsåpa, foxfire, cowboy magic) förutom att lavendelshampot luktar godare haha.

Jag hade det till min skimmel och jo, det ÄR stor skillnad mot andra tycker jag iaf. Mest kanske för att det även var med balsam som gjorde all skillnad i världen. Både huden och pälsen mådde liksom bättre än av vanligt schampoo av andra sorter.

Köpte det sist när jag skulle ha schampo och tycker att det är över förväntat bra hästarna blir blanka och pälsen blir mjuk och go håller sig så länge också när de rullat sig i hagen är det bara att borsta bort dammet även många dagar efteråt.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 664
Senast: Piaff
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 398
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 676
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka