Vad ska jag sy nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska jag sy nu?
Jag ska inte ljuga, det ser rätt mysigt ut
Ja, jag tänkte att det blir ju varmt och gott i alla fall. Förutom om knäna kanskeJag ska inte ljuga, det ser rätt mysigt ut
Ja men vad avgör?Olika beroende på vilken art.
Det är olika?Ja men vad avgör?
Äscht, på med underställ så är det lugna puckar!Ja, jag tänkte att det blir ju varmt och gott i alla fall. Förutom om knäna kanske
En gubbe som jobbade med fågelskydd sa till mig att svanarna flyttar när vintern kommer på riktigt.Flyttfåglar. När flyttar dom? (Är det en viss tid eller en viss temperatur?)
Hur långt flyger de innan de måste vila?
Vad avgör vart dom flyttar?
En tidigare kollega visste att hon inte ville fortsätta vara tillsammans med pappan till sina två barn för alltid. Hon visste också att hon ville ha ett tredje barn. Passade på att skaffa det med samma man innan hon tog tag i separation. Motiveringen när hon berättade om det för mig var att det skulle vara rättvist mellan syskonen. Alla blev lite bortglömda/nedprioriterade av sin pappa, fick ogenomtänkta presenter eller inga alls... Hon ville inte skaffa det tredje barnet med en bättre pappa för att det skulle kunna bli väldigt orättvist.Varför personer väljer att skaffa fler barn tillsammans med en partner som tar dåligt ansvar redan över det första.
Fast med ett vänligare ansiktsuttryckOm samma sorts fladder bor i alla människor.
Det bor ett fladder i min kropp. Fladdret påverkar beslut jag tar och beslut jag tar påverkar fladdret. Ibland fladdrar det mer och ibland mindre. Allt kan påverka fladdret.Fast med ett vänligare ansiktsuttryck
Magkänsla?Det bor ett fladder i min kropp. Fladdret påverkar beslut jag tar och beslut jag tar påverkar fladdret. Ibland fladdrar det mer och ibland mindre. Allt kan påverka fladdret.
Jag kallar det fladder för att det är så det känns, som att något fladdrar inuti, men kan kanske översätta det till något besläktat med sökande, oro, bedömning.
Nja, men absolut en känsla som påverkar magkänslan.Magkänsla?
Jag tänker spontant att jag förstår precis vad du menar, men det är ju svårt att veta. Fladder som i en slags rastlöshet, oro, eventuell inre velighet. Fast inte nödvändigtvis helt negativt. Eller?Nja, men absolut en känsla som påverkar magkänslan.
Jag tror jag kanske vet ungefär vad du menar och jag tror inte alla har det, nej.Det bor ett fladder i min kropp. Fladdret påverkar beslut jag tar och beslut jag tar påverkar fladdret. Ibland fladdrar det mer och ibland mindre. Allt kan påverka fladdret.
Jag kallar det fladder för att det är så det känns, som att något fladdrar inuti, men kan kanske översätta det till något besläktat med sökande, oro, bedömning.
Bekvämare än att sträcka på sig? om nu ljusvekar känner på det visetVarför ljusvekar alltid böjer sig.