Även om de som kommer äta chokladen är barn?Jag hade lätt gjort det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även om de som kommer äta chokladen är barn?Jag hade lätt gjort det.
Okej. Jag förstår nu din tvekan.Även om de som kommer äta chokladen är barn?
Jag hade aldrig gjort det.Funderar på om det är en jättedålig idé att använda en silikonform som inte är livsmedelsgodkänd till att gjuta choklad i.
OkejJag hade aldrig gjort det.
Jag hade inte gjort det.Funderar på om det är en jättedålig idé att använda en silikonform som inte är livsmedelsgodkänd till att gjuta choklad i.
Nej, det är kanske dumt att chansa.Jag hade inte gjort det.
Det låter inte riktigt även om jag inte kan lagar och regler runt det.... om det är okej för arbetsgivaren att begära sjukintyg från dag 1 från samtliga anställda från en dag till en annan (utan ändring av anställningsavtal som säger från dag 8)?
Det kan väl omöjligt finnas särskild anledning för en hel grupp anställda? Förutom att det är jobbigt att hitta vikarier över jul då?
Inte med just USA, han är väl alltid vardagsklädd? Eller har varit sedan kriget började i alla fall.Funderar på om det finns en tanke med att Zelensky är ”vardagsklädd” när han besöker USA?
Tror olika personer har olika definitioner av det där.Räknas champagnetryffel och dylikt som alkoholfritt?
Ja, jo. Får fråga antar jag. Känns bara så dumt, kunde jag ju tänkt på i affären.Tror olika personer har olika definitioner av det där.
Äsch, lätt hänt väl? Men ja, jag skulle frågat.Ja, jo. Får fråga antar jag. Känns bara så dumt, kunde jag ju tänkt på i affären.
Jag blir jätteledsen när min familj inte tänker på vad jag tål/inte tycker omÄsch, lätt hänt väl? Men ja, jag skulle frågat.
Haha, okej, ja man har ju olika love languages. Men tänker att det kanske får sättas i kontext av relationen som helhet ändå? Du verkar ju väldigt mån om dina gästers upplevelse, så just en liten tryffel hit eller dit kanske inte blir avgörande. Då förutsätter jag i och för sig att det finns något annat chokladigt för den personen, annars får jag erkänna att jag hade blivit lite ledsen jaJag blir jätteledsen när min familj inte tänker på vad jag tål/inte tycker om
Funderar på om det finns en tanke med att Zelensky är ”vardagsklädd” när han besöker USA?
Jo, absolut finns det massor med alkoholfri choklad! Bara det att det är typ fjärde gången jag ställt en fråga om x fungerar eller om y går bra etc. Jag hade lätt tagit det som att "gud vad jobbig jag är som ställer till det med allt" och känt mig hemskt besvärlig.Haha, okej, ja man har ju olika love languages. Men tänker att det kanske får sättas i kontext av relationen som helhet ändå? Du verkar ju väldigt mån om dina gästers upplevelse, så just en liten tryffel hit eller dit kanske inte blir avgörande. Då förutsätter jag i och för sig att det finns något annat chokladigt för den personen, annars får jag erkänna att jag hade blivit lite ledsen ja
Ja, det är militär klädsel, fatigues kallar man det på engelska. Tillägger att jag tolkar syftet som du, @Thaliaste.Jag har inte sett hans klädsel som "vardagsklädsel", utan "militär klädsel" och tänker att det i allra högsta grad finns en tanke att visa för hela världen som ser honom (de han besöker och de som kollar på TV:n) att kriget pågår 24 timmar om dygnet alla dagar i veckan, och att han hela tiden är delaktig i det, oavsett var han själv befinner sig.