Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, en luva är en mössa.Om det är fel att jag säger att jag har luva på jackan och egentligen borde säga huva. Måste kanske googla. Men tänker fortsätta säga luva i vilket fall som helst.
Grenuttag?Hur jag ska lösa sladdkrisen hemma
Har inte uttag så det räcker hemma
Vissa saker kan jag inte ha i grenuttag.Grenuttag?
Det sa Google också. Men det tänker jag strunta i . Så värst ofta behöver jag inte använda ordet. Och då kan jag lika gärna fortsätta att säga fel!Ja, en luva är en mössa.
Jag säger också luva så du är inte ensam i alla fall Skulle aldrig säga luva om mössa. En mössa är en mössaDet sa Google också. Men det tänker jag strunta i . Så värst ofta behöver jag inte använda ordet. Och då kan jag lika gärna fortsätta att säga fel!
Tomteluva... ? Toppluva?Jag säger också luva så du är inte ensam i alla fall Skulle aldrig säga luva om mössa. En mössa är en mössa
Men Rödluvan har inte mössa.Ja, en luva är en mössa.
Hon är helt klart ett undantag...det lät väl inte bra med Rödhuvan..... Sedan verkar det bero på vilken version det är. Om man googlar bilder på Rödluvan så finns det bilder där hon har på sig en cape med huva. Men sedan finns det bilder där hon har på sig något som är mer som hätta/mössa.....Men Rödluvan har inte mössa.
Vem vet vad hon hade i original? Hätta, kanske?Men Rödluvan har inte mössa.
Vem vet vad hon hade i original? Hätta, kanske?
Tomteluva säger jag förstås Men toppluva har jag aldrig använt.Tomteluva... ? Toppluva?
Ja det gör det! De allra flesta sociala förändringar har föregåtts av aktivisters kamp. Alltifrån rösträtt, djurrätt, barns rättigheter, åtta timmars arbetsdag, jag kan fortsätta länge.Funderar på om det finns forskning som visar att alla idiotiska aktivisters tilltag tillför något positivt? (Just nu miljö)
Vem är Jessica?Undrar vad Jessicas häst har gjort under tiden som Jessica inte har kunnat rida.
Dressyrryttarinnan.Vem är Jessica?