Just nu kollar jag på dokumentären "Nazisternas evangelier" på SVTplay medan jag har tvättstugan.
åh den försökte jag också se en gång, men jag orkade knappt se halva
OnT: Just nu har jag just ätit pannkakor och känner mig väldigt nöjd och glad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu kollar jag på dokumentären "Nazisternas evangelier" på SVTplay medan jag har tvättstugan.
Kul att du är tillbaka igenJo, det kan du.
Mirre, det gör mig ledsen att se att du fortfarande får kämpa så hårt för att få vara lycklig och må bra. Det juridiska har jag ingen koll på vad gäller flytt med barn efter separation men om det inte är ett hinder så givetvis ska du flytta. Barnen mår inte bättre i längden av att växa upp med en olycklig mamma som sitter fast på en plats där hon inte trivs. Med dålig ekonomi och ständig oro. Med att se familjemedlemmar behandla mamma illa och lära sig att såhär beter man sig, det är okej, mot människor man älskar. Det har varit tydligt genom åren att det är orolig för dina barn, att det verkar vara en del röra runtomkring er, och jag tror att det kan vara bra att fasta på det och att göra det bättre för dem. En lugnare miljö där ni alla kan må bra. Prio måste vara att du ska bo nånstans där du antingen kan utbilda dig (och få jobb) eller få ett schysst jobb, för den situation du är i nu är inte hållbar i längden. Du måste ha en försörjning, ett liv, en chans till att faktiskt få vara lycklig. För din skull, för dina barns skull.
Jag hoppas att du inte tar det här fel nu. Jag tycker bara att det är så fruktansvärt gräsligt att komma in efter några månaders bortavaro och se att du mår så här jädra dåligt. Du förtjänar att få må bra och det snarast. Ta hand om dig!
Just nu är jag glad över att det snart är helg