Just nu del VIII

Just nu försöker jag tvätta rent mina två nya piercingar :D

11218906_10153830470941102_729019571199710013_n.jpg

Just nu sitter jag och hoppas på att Anton Hysén vinner let's dance. Åh, jag älskar att se den mannen dansa, jag blir på så otroligt bra humör av det varje gång :D vill också kunna!

Just nu har jag precis kommit hem och ska vila några timmar innan det är dags för jobb en liten stund igen, och sen efter det blir det gofika med bästa vännen!

Har en liten "dagen efter kvällen före"-dag idag. Mår oförtjänt bra med tanke på min status igår *harkel* med endast ont i kroppen och trötthet = kan lika gärna vara förkylningssymptom typ. :up:

Just nu sitter jag och lyssnar på regnet. Helt hysteriskt hur mycket det regnar idag... Är glad åt att jag tog långpromenaden i morse innan regnet kom :p

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
321
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka