Just nu del VIII

Just nu sitter jag och försöker plugga, dock går min mesta tid och energi åt att få min kompis att koncentrera sig på och fixa hennes plugg :up:

@Mirre Mr.Hook kan man inte få nog av ( antar att det är den snyggingen du menar):D

Just nu sitter jag och väntar på att rabarerpajen i ugnen ska bli klar så jag och sambon kan parkera oss i soffan och kolla senaste avsnittet av game of thrones!

Just nu funderar jag på om det är värt att ta körkort för manuellt växlad bil bara för att få köra lite roligare bilar. Har bara körkort för automatväxlad nu och det är supersmidigt med automatväxlad bil så som jag kör nu i jobbet osv. Men.. jag vill ha en rolig bil och alla bilar jag faller för är lättare att hitta som manuellt växlade :p

Just nu funderar jag på om det är värt att ta körkort för manuellt växlad bil bara för att få köra lite roligare bilar. Har bara körkort för automatväxlad nu och det är supersmidigt med automatväxlad bil så som jag kör nu i jobbet osv. Men.. jag vill ha en rolig bil och alla bilar jag faller för är lättare att hitta som manuellt växlade :p

Självklart! (Jag måste ibland köra automatare i tjänsten och oj så tråkigt det är :p )

Just nu ska jag gå och lägga mig. Sa tidigare idag på jobbet att jag skulle lägga mig senast 23 och det är ju klockan typ nu :angel:

*uppdatering* Frihetstiden (rokoko) är avklarad, nu dags för lunch innan jag ger mig an den gustavianska perioden! Mitt mål är att inte överskrida sid-/ordbegränsningen. Det ser inte ljust ut!

Just nu fixar jag lite bankärenden, hämtar inredningsinspiration från Pinterest och njuter av det faktum att jag aldrig mer i hela mitt liv kommer att behöva läsa en akademisk artikel, bok, eller skriva en uppsats. Herregud.

Just nu testkör jag den nya (begagnade hehe) datorn. :up: Känns helt fel att den har tangenter som inte lossnar alt. faller isär när man trycker på dem?? :confused:

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
321
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka