Just nu del VIII

Just nu väntar jag på att middagen ska bli klar och funderar över varför jag är så fruktansvärt trött.. Efter middagen är det plugg fram till läggdags för moi!

Äter en väldigt sen lunch eller väldigt tidig middag (vadå regelbundna mattider?!) beståendes av halloumi, majs, squasch, ajvar och hummus :love:

Just nu ångrar jag lite att jag tackade ja till att byta morgondagens 8-17-transporttur till 6.30-16-inpassering. Det är ju ESC ikväll! :cautious:

Just nu kämpar jag på med pluggandet inför nationella ( går väl sisådär i ärlighetens namn) och snart blir det pizza:d

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 290
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
319
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka