Just nu del VI

Just nu sitter jag och bläddrar igenom medryttare-och fodervärdsannonser och suckar över att jag måste operera knät i Januari med minst två månaders ta-det-lugnt efter det.
Är så jädrans stall/häst/rid/träningssugen nu efter flera månaders hästlöshet så det bara kryper i skinnet..:nailbiting:

Just nu håller jag på att rita en gotisk kyrka och har lite ångest över hur mycket jag har att göra... 4 "inlämningar" (snarare hemtentor) på en 7.5hp kurs som är meningen att vi ska läsa på halvfart samtidigt som vi läser en annan 7.5a där vi har 2-3 seminarier, 4 inlämningsuppgifter och en hemtenta och lite annat smått och gott :arghh:

försökte googla "how to make everyone forget all the crazy, stupid and absolutely ridiculous things I've done in the past year" och "how to prove to this guy (who totally still thinks I'm absolutely crazy and insane, even though I'm not) I don't really know, that I'm not really crazy at all and that I'm actually sort of cool sometimes" men utan vidare framgång :angel:

Just nu väntar jag på att en PDF ska laddas ned (stor fil, totalt nästan 10 min nedladdning..) så att jag kan fortsätta pluggandet. Funderar dock på att ta en liten lunch-paus snart ;)

Just nu sitter jag på jobbet och funderar på att avsluta för dagen för jag är så otroligt trött. Måndagar borde tas bort ur veckan :(

Nu är jag klar med allt läsande till morgondagens seminarium i konserveringsvetenskap, nu är det bara till att fortsätta med arkitekturhistorian = rita + mad men

Hade ju tänkt baka ännu en kiwikaka till den klassiska konserten på onsdag, men denna gång blev den skitkonstig!! :yuck: Bara att prova igen då...

Just nu är jag fett jävla rånöjd med min inbakade oxfilé (japp, min dygnsrytm innefattar att äta middag klockan 1) och inser att det nog kan bli en bra hemmafru av mig med. Jag menar, köket brann trots allt inte ner. Och jag behövde inte springa från en rykande ugn och slita ner en tjutande brandvarnare och slå sönder batteriet med en hammare för att få den att sluta tjuta. Inte för att det någonsin hänt förr. Eh.

Just nu är jag fett jävla rånöjd med min inbakade oxfilé (japp, min dygnsrytm innefattar att äta middag klockan 1) och inser att det nog kan bli en bra hemmafru av mig med. Jag menar, köket brann trots allt inte ner. Och jag behövde inte springa från en rykande ugn och slita ner en tjutande brandvarnare och slå sönder batteriet med en hammare för att få den att sluta tjuta. Inte för att det någonsin hänt förr. Eh.
Och tack vare detta inlägg insåg jag nu att klockan faktiskt är ett.

På natten.

Tack världen för att du vänder mitt liv upp och ned och totaldödar min uppfattning om tid. #leveriförnekelseochtrorattklockanär22

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 196
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka