Just nu del VI

Just nu ska jag starta igång med arbetet om barnsoldater, sista inlämningsuppgiften i Internationella Relationer:banana:

Just nu sitter jag på Campus och skriver om arkitekturhistoria och dragprovning, vitt skilda ämnen så det gäller att hålla i hatten när jag tröttnar på det ena och skriver på det andra :P

Just nu har jag precis kommit hem från stall och mathandling. Nu ska jag dammsuga, duscha, tvätta håret, fixa samt äta mat och slutligen välja kläder och göra mig klar för kvällen :)

Just nu har jag avslutat ett nästintill non stop läsmaraton sedan igår eftermiddag och därmed läst ut en bokserie som var otrolig bra, så nu känns livet sådär tomt och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 196
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025