Just nu del VI

Just nu spelar jag CS:GO och vill att det blir slutet av november, så jag vet hur min eventuella framtid i detta förbund ser ut. Så fruktansvärt stressande att inte veta om de här två veckorna bara är två av många kommande, eller om de faktiskt blir de allra sista. Och då är jag bara en fjuttig distriktsvice, måste vara än mer nervöst för andra. Urk.

Just nu småäter jag på en chilipeppar och taggar INTE för att gå upp och släppa ut hästarna imorgon. Det ska tydligen regna. Buu.

Just nu borde jag verkligen sova... Klockan står på 6:25 för att kunna ringa vårdcentralen då de tydligen tycker att det är okej att ge mig en tid för provtagning 13:15 när jag ska vara fastande..

Just nu är jag glad över att jag hunnit duscha, ringa vårdcentralen och äta frukost. Så nu sitter jag och lyssnar på Greek Fire, väntar på återkoppling från VC och på att gå till campus.

Just nu fryser jag och det gör det tusen gånger värre när man har kronisk smärta lite här och var. Så jag ser fram emot att jag inom en halvtimme går ner i en bassäng som är 34 grader varm och känner mig lite bättre under de där 45 minutrarna :love:

Just nu ska jag försöka plugga inför provet kl 17.30, men stora barnet behöver hjälp med sin läxa och lille sonen vill gärna ta mina papper. Om en timme beräknar sambon komma hem, blir tajt med tid :meh:

Just nu är jag halvt bekymrad efter att ha läst en hästannons och hoppas verkligen inte att de menar att hästen stått instängd i en box i ett jävla år.

SJUKT bra Morrisseytaggande detta haha.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 196
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025