Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu väntar jag på bra svar på en tråd jag skapat Annars sneglar jag på criminal minds på teven och undrar när de nya avsnitten kommer ut på swefilmer
Just nu sitter jag i soffan. Hemma från Egypten och inser att jag borde lagt pengarna på att dra på konserter i England istället, det hade jag haft roligare med. Men sällskapet var bra iaf
Just nu håller jag på att fixa lunch. Sen ska jag tillbaka till stallet för att släppa ut min häst. Han fick sig ett bad idag och är måttligt glad på mig
Just nu är jag hemma och klär på mig mera kläder, svinkallt ute ju.
Ska snart hämta mini, iväg till föräldrarna för att fira styvfars födelsedag och försöka och inte deppa ihop över att killen beter sig märkligt.
Känns inte som att han är helt ärlig.
Just nu äter jag runda chokladkakor som med lite fritid och för mycket kränkthet skulle kunna uppfattas som rasistiska, skriver på ett medlemsutskick, och försöker leta svar på en fråga på Polisens hemsida, vilket känns lite som att vara vilsen i en djup regnskog utan mat och vatten.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.