Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
......eller så får man väl titta på fyranJag tror det blir bra!
Vem?Tror ni det blir en kul jul med Dorsin i rutan som täner ljuset eller blir det bara trams
Ja precis!
Ja precis!
Vad hände den där förre? Verner? Sverker? Vad hette han nu?? Han med glasögonen?!
Är det det som sänds nånstans där vid Kalle Anka? Vi har alltid råkat äta vår julmiddag just vid Kalle Anka. folk som firat jul med oss nån gång har märkligt nog blivit purkna av att inte kunna se på Kalle... men .... måste man se det VARJE år?! Jag såg det som barn, det räcker...
Ja precis!
Vad hände den där förre? Verner? Sverker? Vad hette han nu?? Han med glasögonen?!
Är det det som sänds nånstans där vid Kalle Anka? Vi har alltid råkat äta vår julmiddag just vid Kalle Anka. folk som firat jul med oss nån gång har märkligt nog blivit purkna av att inte kunna se på Kalle... men .... måste man se det VARJE år?! Jag såg det som barn, det räcker...
Jag tror nog att Dorsin tar sitt uppdrag på allvar. Tror att han blir en bra julvärd.Tror ni det blir en kul jul med Dorsin i rutan som täner ljuset eller blir det bara trams