Ja precis! ;)

Vad hände den där förre? Verner? Sverker? Vad hette han nu?? Han med glasögonen?!

Är det det som sänds nånstans där vid Kalle Anka? Vi har alltid råkat äta vår julmiddag just vid Kalle Anka. folk som firat jul med oss nån gång har märkligt nog blivit purkna av att inte kunna se på Kalle... men .... måste man se det VARJE år?! :angel: Jag såg det som barn, det räcker...

Ja precis! ;)

Vad hände den där förre? Verner? Sverker? Vad hette han nu?? Han med glasögonen?!

Är det det som sänds nånstans där vid Kalle Anka? Vi har alltid råkat äta vår julmiddag just vid Kalle Anka. folk som firat jul med oss nån gång har märkligt nog blivit purkna av att inte kunna se på Kalle... men .... måste man se det VARJE år?! :angel: Jag såg det som barn, det räcker...

arne-weise.jpg

Arne Weise

Ja precis! ;)

Arne Weise, men det var väl mer än 10 år sedan han slutade :p

Men Kalle Anka är ju en av de viktigaste jultraditionerna! En timmes tupplur i soffan innan resten av julfirandet forstätter :D

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 657
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
439
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Litet hemmakontor - inspo sökes
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA