Jultröjor

Modig_Korn

Trådstartare
Ett litet amerikanskt fenomen som kommit hit är ju jultröjor. Är det något som ni anammat eller ska anamma? Jag hittade en jultröja redan i augusti som jag köpte på nån sommarrea. Igår hittade jag ett par juliga byxor. Oklart om jag ska kombinera de två eftersom de är så pass olika i färg. Men vore kul att se era :D

Ett litet amerikanskt fenomen som kommit hit är ju jultröjor. Är det något som ni anammat eller ska anamma? Jag hittade en jultröja redan i augusti som jag köpte på nån sommarrea. Igår hittade jag ett par juliga byxor. Oklart om jag ska kombinera de två eftersom de är så pass olika i färg. Men vore kul att se era :D

Jag ÄLSKAR jultröjor och försöker köpa en ny varje år.

jtHmdU8.jpg

zXbHPaZ.jpg

Blir kanske min outfit i jul :D

Inte riktigt min grej. Om jag hittar en passande tröja som är röd kan jag ha den men annars kör jag på mina gamla vanliga kläder.

Jag funderar på det. Om jag hittar nån jag verkligen gillar! Jätterolig idé! Min man har en som har han använde så mycket han kunde förra julen.

Jag får en massa reklam för jultröjor med katt-tema på Facebook. Har inte slagit mig att köpa, är poängen att du ha ska tröjan på julafton för att göra ett roligt statement?

Den sista, blå, är ju inte så skrikig iaf. Det skulle jag kunna använda vid fler tillfällen.

Jag har en stickad röd med Rudolf på. Rudolf spelar och blinkar fint för en om man trycker på hans nos.

Använder den kring jul, och älskar att alla hatar den :angel:
Om någon säger något störigt brukar jag bara stirra dem i ögonen och trycka på nosen. Hehe. Min sambo höll på att begära separation i fjol.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: Otherside
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 208
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 461
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka