Inte jag heller.Jag kan de flesta av dagarna. Men jag dricker inte alkohol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller.Jag kan de flesta av dagarna. Men jag dricker inte alkohol
Tack! Tyvärr uppfattar Leon katter som levande BARF.@vallhund - jag är i Egypten 26/12 - 5/1. Du får gärna låna min lägenhet i Uppsala. Ej kattdödande hund är välkommen.
Det var ju synd. Katten är gammal och seg (15 år), men det märks nog inte förrän efter provsmakning tyvärr.Tack! Tyvärr uppfattar Leon katter som levande BARF.
Jag får helt enkelt vänta på Stockholmsträff tills efter helgerna då Färdtjänst börjar fungera igen.
Tack! Tyvärr uppfattar Leon katter som levande BARF.
Jag får helt enkelt vänta på Stockholmsträff tills efter helgerna då Färdtjänst börjar fungera igen.
Var sjutton bodde du? Bor du nära Knivsta så finns jag där.
Mellan Brottby o Riala.
Och har inte körkort. Så det måste gå att ta sig dit med buss.Inte jag heller.
Vi brukar gå på någon restaurang inne i stan så det är inte så att vi är mitt ute i ingenstans. Dessutom kvällstid så vi käkar middag tillsammans.Och har inte körkort. Så det måste gå att ta sig dit med buss.
Ok. Då vet jag. Vilken typ av restuarang ? Är lite kinkig när det gäller mat.Vi brukar gå på någon restaurang inne i stan så det är inte så att vi är mitt ute i ingenstans. Dessutom kvällstid så vi käkar middag tillsammans.
Det har varit olika, sist jag var med åt vi tapas på Iberico.Ok. Då vet jag. Vilken typ av restuarang ? Är lite kinkig när det gäller mat.
Ok. Gillar inte fisk eller stark matDet har varit olika, sist jag var med åt vi tapas på Iberico.