Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade nu en annan Klick Fix som verkar lite vettigare.. Att det ska vara så svårt!Tittar på julgransfötter på Clas Ohlson och kommer ihåg att det tipsade om en här i tråden tidigare. Var det Krinner? Med fotpedalen?
Hittade nu en annan Klick Fix som verkar lite vettigare.. Att det ska vara så svårt!
Lossar den inte väldigt lätt? Jag pillade på pedalen och kunde lossa på låset med bara ett fingerKrinner (den gröna) har jag och det är den bästa jag haft. Funkar på alla träd stora som små.
Ja jag står i affären med beslutsångestLossar den inte väldigt lätt? Jag pillade på pedalen och kunde lossa på låset med bara ett finger
Tänker om man råkar komma åt med ett paket eller katten går emot den och DUNS
Lossar den inte väldigt lätt? Jag pillade på pedalen och kunde lossa på låset med bara ett finger
Tänker om man råkar komma åt med ett paket eller katten går emot den och DUNS
Okej kanske skillnad när man har en gran i... ARGH! Det blev inte lättare för mig nu!Den sitter stenhårt. Har två små hundar som springer under granen titt som tätt och alltid mycket julklappar, för mig har den aldrig lossnat iaf!
Köp den nu o gå därifrån!!Okej kanske skillnad när man har en gran i... ARGH! Det blev inte lättare för mig nu!
Det är alltså den med pedal och inte ett kugghjul man snurrar på?
Köp den nu o gå därifrån!!
PMa mig din adress, så får du en julklapprunt M-L eller 40 beror lite på tillverkaren.Jag köper den gärna,kan bli en riktigt mopsig jul här,matte i mopströja o bebisar på mopsfilt
Edit: Sa jag att jag älskar dig!
Vänta till Secret SantaPMa mig din adress, så får du en julklapp
Jag har aldrig varit med på det, för jag förstår inte hur det funkar... ärligt talat så har jag inte satt mig in i det heller "på riktigt" Jag är ingen julklappsmänniskaVänta till Secret Santa
Vad synd! Det skulle vara roligt att köpa skat-temade julklappar till digJag har aldrig varit med på det, för jag förstår inte hur det funkar... ärligt talat så har jag inte satt mig in i det heller "på riktigt" Jag är ingen julklappsmänniska
Den skulle jag så gärna vilja vara med i,meeeeeeen alla är så duktiga på att köpa bra o roliga saker att jag får ångest,har dålig fantasi,avskyr pryttlar ,dricker inte te o är dålig på choklad.Vänta till Secret Santa
Jag har lite ångest över det också Plus att jag är ibland så kräsen, så att jag blir rädd att jag inte ska uppskatta julklapparnaDen skulle jag så gärna vilja vara med i,meeeeeeen alla är så duktiga på att köpa bra o roliga saker att jag får ångest,har dålig fantasi,avskyr pryttlar ,dricker inte te o är dålig på choklad.
Okej kanske skillnad när man har en gran i... ARGH! Det blev inte lättare för mig nu!
Det är alltså den med pedal och inte ett kugghjul man snurrar på?
Jag köpte den, tur detnej precis den med pedal och i mitten är det liksom klor och någon vajer. Den är väldigt tung speciellt med vatten i så än så länge har ingen gran blivit vält av galna hundar