Äntligen !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tänker på det på fel sätt, visst, plagget är kanske inte nödvändigt under hela året MEN kan användas i många år framöver under julen!!Åh vad ni postar tröjor, jag som försöker att inte haka på den trenden pga onödigt plagg större delen av året
Funderar på en Deadpool-tröja men om någon vet var det finns tröjor med typ Ghostface, Jigsaw, Freddy Krueger osv så säg till!
Mvh Föll för grupptrycket
Men hur mysigt?Visa bifogad fil 39334
Det bara fortsätter. Jag har skottat, och hunden dampat!
Du tänker på det på fel sätt, visst, plagget är kanske inte nödvändigt under hela året MEN kan användas i många år framöver under julen!!
Edit, och de ni beställt kan ni använda under hela december tänker jag?
Du tänker på det på fel sätt, visst, plagget är kanske inte nödvändigt under hela året MEN kan användas i många år framöver under julen!!
Edit, och de ni beställt kan ni använda under hela december tänker jag?
Försöker övertala min pojkvän om att han åtminstone behöver en julpyjamas, men han verkar fast i tankesättet att man bara använder den en gång per år?? Jag har använt mina julpyjamasbyxor nästan dagligen i två år vid det här laget.Jajamen, de kommer användas flitigt från första advent till nyårsafton, förhoppningsvis många år framöver
Visst har du en hel samling tröjor redan?
Haha, jag antar att de flesta i min närhet är medvetna om mina annars så juliga tröjor, att det skulle kunna visas viss överseende med att den är svart.@EmmaBovary Stort habegär på den där!
Jag kände att det var lika bra att gå all in med en riktigt galen, fegar jag med svart och snygg så får det inte samma effekt på jobbet
Är det någon som har testat SavGlöd från Savhuset, Åre?? Den låter lite spännande, tycker jag..... Systembolaget Nr 34128.