Åh jäklar, vit choklad lät skitgott .. men med saffran?
Jag gjorde saffranstryfflar med vit choklad för några år sedan, ohyggligt gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jäklar, vit choklad lät skitgott .. men med saffran?
Åh vad ni postar tröjor, jag som försöker att inte haka på den trenden pga onödigt plagg större delen av året
Funderar på en Deadpool-tröja men om någon vet var det finns tröjor med typ Ghostface, Jigsaw, Freddy Krueger osv så säg till!
Mvh Föll för grupptrycket
Har du kollat EMP?
Emp-shop!!! De har massor av jultröjor av musikgrupper eller filmer eller etc. Även Freddy Krueger om jag minns rätt skräckfigur Och Deadpool såklartÅh vad ni postar tröjor, jag som försöker att inte haka på den trenden pga onödigt plagg större delen av året
Funderar på en Deadpool-tröja men om någon vet var det finns tröjor med typ Ghostface, Jigsaw, Freddy Krueger osv så säg till!
Mvh Föll för grupptrycket
Denna är väl Freddy Krueger?Japp, stamkund där De har några kandidater men ingenting på skräckfilmstemat. Det känns som att allt säkjer slut väldigt fort varje år så om jag verkligen ska ha något måste jag nog bestämma mig snart. Vilka i-landsproblem
Känns som en obligatorisk tröja för alla gävleborJa ni kan ju gissa vad som hände
Denna är väl Freddy Krueger?
https://www.emp-shop.se/p/terror-på-elm-street-freddy/384313.html
Och så Deadpool
https://www.emp-shop.se/p/ho!-ho!-ho!/455706.html
Emp-shop!!! De har massor av jultröjor av musikgrupper eller filmer eller etc. Även Freddy Krueger om jag minns rätt skräckfigur Och Deadpool såklart
Även kläder som inte bara passar på julen såklart.
Edit: Oops andra på bollen, blev lite för entusiastisk
Ja den kanske räknas lite in bland de fula jultröjorna (fast inte så illa) men det är ju halva poängen med jultröjornaJamen där är ju Freddy (inte riktigt vad jag hade tänkt mig men ändå). Tack!
Älskar Deadpool! Och Jurassic Park
Det finns ju långt värre tröjor..!Ja den kanske räknas lite in bland de fula jultröjorna men det är ju halva poängen med jultröjorna
Man får vara säker på att använda dem i flera år jaMen dem är ju så dyra
MVH någon som sörjer att den inte har råd med nalle puh-jultröjan
Man får vara säker på att använda dem i flera år ja
Ja den kanske räknas lite in bland de fula jultröjorna (fast inte så illa) men det är ju halva poängen med jultröjorna
HMVar hittade du den?
Hade det varit bra material så kanske.. Men nu känns det inte försvarbart. Och det går uruselt att försöka hitta någon annan jultröja som jag gillar
runt M-L eller 40 beror lite på tillverkaren.Jag köper den gärna,kan bli en riktigt mopsig jul här,matte i mopströja o bebisar på mopsfiltHM
Vad har du för storlek?
Om du kan ha den så skänker jag den till dig, galna mopsmänniska