Jag vill åka till Wembley och gå på konsert meeen det är en massa obligatoriska saker i skolan då
Det hade varit fantastiskt!! Har du lyssnat på de två låtar som är släppta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill åka till Wembley och gå på konsert meeen det är en massa obligatoriska saker i skolan då
Det hade varit fantastiskt!! Har du lyssnat på de två låtar som är släppta?
Tyvärr har det inte kommit in någon glögg på ICA här än så får tålmodigt vänta.Jag har druckit glögg i över en vecka nu. Kör på!!
Tyvärr har det inte kommit in någon glögg på ICA här än så får tålmodigt vänta.
Visste ni förresten att det är kladdkakans dag idag? Är ju tillfälle att göra en med pepparkaka- eller saffranssmak
Smygpremiären var superbra! Last Christmas hette den
Men va fan !! Villhöver så jag dör@dobbis only for you... min jultröja
Var hittade du den?@dobbis only for you... min jultröja
OMG!!! Instant buy om den inte vore så förbaskat dyr, Grevinnan och betjänten är det viktigaste på hela jävla året!På samma sida som ovan hittade jag denna också
Kanske värt det..?OMG!!! Instant buy om den inte vore så förbaskat dyr, Grevinnan och betjänten är det viktigaste på hela jävla året!
Möjligt!Kanske värt det..?
Vafan!! Bockmord skämtar man inte om!
Bor någon här i Gävle? Eller är född år 1966?
https://www.jultrojbutiken.se/collections/jultroja-dam/products/gavlebocken-jultroja-dam
Ja ni kan ju gissa vad som händeVafan!! Bockmord skämtar man inte om!
tror faktiskt en kollega har en sån där, är väldigt sugen på att skaffa en själv också.
Ja ni kan ju gissa vad som hände