Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte kavring idag, nu hade den bytt namn till JULkavring, suckar!När till och med mataffären börjar pracka på en varor med jultema... (beställde online och upptäckte när jag packade upp att både smöret och vinet fått jul-etikett)
Visa bifogad fil 39111
Jag hittade dock denna grandekorationJust nu har jag blivit besatt av tanken att hitta en julkula med Bambi. Det går... Sådär
Du vill inte se min förvaringDet är det där med att det viktigaste i min hjärna är att ha rätt förvaring,
Om ett par veckor ska jag dit, min mamma är nere på besök då så jag tänkte passa på att ta med henne och stora barnet dit. Vet inte vem som kommer gilla det mestslingan är väl 1,5 km lång så där är många stilar att titta på. Jag föredrar traditionella julröda och gröna, kan dock uppskatta detta lite naturliga/lummiga
Fler julkulor
Så söt......
Om ett par veckor ska jag dit, min mamma är nere på besök då så jag tänkte passa på att ta med henne och stora barnet dit. Vet inte vem som kommer gilla det mest
Ursprungligen var det nog bara en plantskola men nu har de stora säsongsinspirerade utställningar, störst är julen. Massor av julpynt att köpa förstås, samt en rätt stor avdelning med småskaliga och roliga matvaror, lite inredning, ett fik osv. Växter, djurprylar och säkert ännu mer saker som jag glömt. Vellingeblomman heter det, om det inte nämnts tidigare. Väl värt en utflykt, men tjockt med folk på helgerna såklart.Vad är det för ställe?
Hittade ett väldigt juligt recept - Pepparkakskladdkaka med lingonfrosting. Låter SÅ gott ! Men lingonpulver, hittar man det i vanliga mataffärer???
http://mykitchenstories.koket.se/20...ygzk_8QpJ11PNSXgP1nIxP0WcVIw1Vmq8d_98RiIsvlkM
Tänkte försöka komma undan frakten . Det är ju en rätt dyr produkt i sig, verkar det som..... Frystorkade jordgubbar och blåbär har jag sett i hyllan med bakprylar, men lingonpulver kanske står någon annanstans i affären ?Japp! Annars på det eminenta nätet.
Tänkte försöka komma undan frakten . Det är ju en rätt dyr produkt i sig, verkar det som..... Frystorkade jordgubbar och blåbär har jag sett i hyllan med bakprylar, men lingonpulver kanske står någon annanstans i affären ?
Det tog 1,5 meter in i halloweengången innan jag fick bära 4-åringen lite läskigare än vi räknat med, men stort plus för att de hade en utgång mitt i där det gick att smita ut!@Hyacinth du borde planera in ett besök Pyntet man kan köpa är liksom "inrett" som en stig (1.5 km nu på julen väl) så himla fint! Älskar deras Påskby på vårkanten också! Och Halloween har de en mörk tunnel med hemskheter i som också är väldigt välgjord. Det går ju såklart ut på konsumtion men det är också himla mysiga utställningar liksom. Inte bara prylar prydligt sorterade i fack i raka hyllor sas.