Ren ondska!Jag har satt upp en flerfärgad ljusslinga över verandaräcket,ner på staketet och över i bersån, till mina grannars stora förtvivlan
Och ställt in den på ljuspop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ren ondska!Jag har satt upp en flerfärgad ljusslinga över verandaräcket,ner på staketet och över i bersån, till mina grannars stora förtvivlan
Och ställt in den på ljuspop
Ren ondska!
Sssshhhhh Nej nej, det går inte!Inte behöver man julgran för att köpa dekorationer? Man kan ju, t.ex., ha tallris in en stor vas på ett bord, och hänga dekorationerna i det, eller hänga dem i ett fönster, etc.......
Vad roligt att höra! Det var så lite såSå nöjd å glad!! Har ätit mjuk pepparkaka hela helgen, tom mannen (oerhört kräsen sådan) gav godkänt Tusen tack
Just nu har jag blivit besatt av tanken att hitta en julkula med Bambi. Det går... Sådär
Har du totalt tre eller fem?
... Jag har fler Och använder knappast dem alla på ett år Det finns ju faktiskt så att man kan lämna in gamla lakan på tex Hemtex och få rabatt. Borde slänga en blick i mitt skåp
Imponerande självbehärskning3! Jag skänker till Erikshjälpen eller liknande annars
Har du något speciellt utseende i tanke? Jag googlade lite och hittade några olika, bla. Den här:
Visa bifogad fil 39068
Imponerande självbehärskning
Nej inget speciellt, bara Bambi och inte tre tusen spänn liksom
Den där var jättefin, vad har du haft för sökord?
Jag sökte på typ "Christmas ornament Bambi" på Google och gick in på bilder
Vore ju nåt med typ.. saffranssmör..När till och med mataffären börjar pracka på en varor med jultema... (beställde online och upptäckte när jag packade upp att både smöret och vinet fått jul-etikett)
Visa bifogad fil 39111