Julkortstråden

Blueberry

Trådstartare
Vi kör väl en tråd med julkort även i år, va? :D

God jul önskar Billy och Ivan!

godisjulis_50ccab2fddf2b330ee001c32.jpg

Sv: Julkortstråden

Saknar gilla knappen på den här sidan! Men gillar iaf.

Skälv ska jag fara och plugga hela nästa vecka så jag kanske får lov att luska fram några tomteluvor i morgon och skicka ett kort från oss också ;)

Ja, han har bara någon enstaka liten, liten vit strimma kvar.
Däremot hoppas jag att han kommer ha sin vita ögonvrå ett tag till :)

Och tack alla!
Jag väntar på era bidrag :)

Hehe, får se om syrran är sugen på att göra ett till, jag fick be väldigt snällt för att få hjälp med detta (PS-inkompetenta jag :p!!)

Jag lovar, mitt kommer vara gjort i typ paint så det är okej ;) Fast kanske kan fråga vännen som fotar om hon kan fixa nått snyggare :D

Inte ett riktigt julkort eftersom jag är så himla dålig på att pyssla i datorn, men det är iallafall snö, en söt valp och en tomteluva!

Sickan önskar God Jul!
406652_10151207074185765_1781914296_n.jpg

Alla gör så otroligt fina kort, själv har jag jobbat dygnet runt och har inte ens orkat skicka julkort i år :(.
Men givetvis vill Zaga med familj önska er alla en riktigt God Jul & Gott Nytt 2013

540215_10151172389411641_1326608597_n.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 086
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 403
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 921
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Boendeyta med barn
  • Pendelparkering Stockholm
  • Livskristråden

Hund, Katt, Andra Djur