Julkortstråden

Blueberry

Trådstartare
Vi kör väl en tråd med julkort även i år, va? :D

God jul önskar Billy och Ivan!

godisjulis_50ccab2fddf2b330ee001c32.jpg

Sv: Julkortstråden

Saknar gilla knappen på den här sidan! Men gillar iaf.

Skälv ska jag fara och plugga hela nästa vecka så jag kanske får lov att luska fram några tomteluvor i morgon och skicka ett kort från oss också ;)

Ja, han har bara någon enstaka liten, liten vit strimma kvar.
Däremot hoppas jag att han kommer ha sin vita ögonvrå ett tag till :)

Och tack alla!
Jag väntar på era bidrag :)

Hehe, får se om syrran är sugen på att göra ett till, jag fick be väldigt snällt för att få hjälp med detta (PS-inkompetenta jag :p!!)

Jag lovar, mitt kommer vara gjort i typ paint så det är okej ;) Fast kanske kan fråga vännen som fotar om hon kan fixa nått snyggare :D

Inte ett riktigt julkort eftersom jag är så himla dålig på att pyssla i datorn, men det är iallafall snö, en söt valp och en tomteluva!

Sickan önskar God Jul!
406652_10151207074185765_1781914296_n.jpg

Alla gör så otroligt fina kort, själv har jag jobbat dygnet runt och har inte ens orkat skicka julkort i år :(.
Men givetvis vill Zaga med familj önska er alla en riktigt God Jul & Gott Nytt 2013

540215_10151172389411641_1326608597_n.jpg

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 066
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 071
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 171
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 123
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka