Julklappstips?

Unafraid

Trådstartare
Vi har ett par vänner som vi fick en mysig "julkorg" av förra året och vill ge en julklapp i år, men det känns trist att ge tillbaka samma sak.. tips?

Kostnad typ 200-400kr.

Är bjuda på bio-kväll tråkigt?

Vi har ett par vänner som vi fick en mysig "julkorg" av förra året och vill ge en julklapp i år, men det känns trist att ge tillbaka samma sak.. tips?

Kostnad typ 200-400kr.

Är bjuda på bio-kväll tråkigt?

Biokväll låter mysigt! Går ju att förpacka lite roligare än bara ett kuvert med presentkort i, för det tycker jag kan kännas lite ”platt” ibland. Kanske med en fin blomma? Eller i en popcornskål med snacks så det kan bli en schysst filmkväll på hemmaplan också :)

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 870
Senast: Oh_really
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
948
Senast: Zpunk
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 164
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 231
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar