fejko

Trådstartare
Min syrra önskar sig en hundbok i julklapp, helst en som handlar om hennes favoritras Pumi, är det någon som känner till en bra bok? Har hittat en på adlibris men den är på finska!

Sv: Julklapp

Köp ett finskt lexikon oxå så har hon å göra ett tag.. :angel:

Vet inte om hon skulle uppskatta det, faktiskt. Risken är att det misstolkas :angel:

Tyvärr så har du nog inget val. För det verkar inte finnas några svenska.. (jag hittar inga, alltså finns det inte) :angel:

"Kontaktkontraktet" och "Inkallning så mycket mera" är två böcker jag tycker är riktigt bra, det finns väldigt mycket tänkvärt i dom.

Finns det inte någonting med lite alla möjliga ungerska vallhundar då?

Men annars - köp någon liten rolig pryl med pumi-motiv (finns massor på lite olika hemsidor) och någon bra bok om hundens beteende. Skulle i alla fall de flesta hundmänniskor jag känner uppskatta :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 815
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 034
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 819
Senast: Digbil
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 066
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka