Jag ska göra en mjuk pepparkaka, bästa kakan.
De ska jag nog göra imorgon! De är verkligen gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska göra en mjuk pepparkaka, bästa kakan.
Om du använder knäcktratt också?
Skaffa ! Jag hade inte heller någon i flera år, och kämpade på med diverse kannor, osv. Det är som natt och dag att portionera ut med en knäcktratt istället. Det sparar så mycket tid, och man välter väldigt sällan formar!Har ingen sån
Skaffa ! Jag hade inte heller någon i flera år, och kämpade på med diverse kannor, osv. Det är som natt och dag att portionera ut med en knäcktratt istället. Det sparar så mycket tid, och man välter väldigt sällan formar!
Håller med använder den till annat med. Super.Skaffa ! Jag hade inte heller någon i flera år, och kämpade på med diverse kannor, osv. Det är som natt och dag att portionera ut med en knäcktratt istället. Det sparar så mycket tid, och man välter väldigt sällan formar!
Den är suverän. På "mitt" Ica Maxi kostar den dessutom bara 50någonting kronor just nu.Wow! Låter som en vettig investering! Tack för tips!
Jag har hunnit med att baka mjuk pepparkaka till mina kollegor, blev väldigt uppskattat!
I morgon ska jag göra saffransbullar med fyllning som jag ska ta ned till teamet på måndag
Så mitt julbak blir bara till mina bortskämda kollegor.
2 äggÅh, jag vill ha ett bra recept på mjuk pepparkaka! Lyckas fan aldrig
Jag har bara hunnit baka ett nytt recept som var så satangott att jag ska göra det minst tre gånger till (glöggfika + 2 julfiranden)! En rulltårta med sådan smörkrämsfyllning jag aldrig tyckt om men med färskost i gillade jag det tydligen Godast lite halvfrusen. https://victoriasprovkok.se/2022/11/saffransrulltarta-med-kramig-vaniljfyllning.html
Struvor är jätteenkla! Kör!Ja det ser ju så fint och gott ut! Får se om jag vågar i år
Åh, jag vill ha ett bra recept på mjuk pepparkaka! Lyckas fan aldrig
Jag har bara hunnit baka ett nytt recept som var så satangott att jag ska göra det minst tre gånger till (glöggfika + 2 julfiranden)! En rulltårta med sådan smörkrämsfyllning jag aldrig tyckt om men med färskost i gillade jag det tydligen Godast lite halvfrusen. https://victoriasprovkok.se/2022/11/saffransrulltarta-med-kramig-vaniljfyllning.html
Piroger är dödsenkelt så kör!Jag håller på att bearbeta mamma så vi kan baka karelska piroger.
Sedan så är planen pepparkaksbollar med dumlefyllning, vanliga pepparkakor och wienernougat så klart.
Jag vet, och mamma vet men efter hennes stroke så är hon mycket tröttare...Piroger är dödsenkelt så kör!