Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är här i leken
har varit upptagen med jobb och ... kärlek ...innan idag
Jag tycker att av det jag läst igenom så är det typiska första dags grejer mest som blir på tapeten
Grejen är ju om alla är goda som griper efter halmstrån för att få till en röst? Eller om det är onda som gör dito?
ska läsa igenom igen (jag har skummat leken via mobilen hittills )
Givetvis. Jag har också blivit beskylld för att vilja tillhöra lyan genom saker jag skrivit, så det är säkert inte unikt. Men generellt sett är det inte jättesmidigt att hinta när en är ledarulv tycker jag. Eller jag har iaf inte lyckats få ut några fördelar av det när jag varit i den sitsen. Kanske jag som är kass på hintar.![]()
Eftersom Hedinn enligt egen utsago är värst så undrar jag om hon inte skulle kunna vara ledarulven som försöker visa sig för lyan. Snurrfian röstar å Hedinn.Då borde väl jag vara värst, som äter fisk och skaldjur men inte andra djur.![]()
Ok, bra att vetaDe får ingen extrainfo och de måste trolla någon.
Knivigt i början men efterhand får de ju mer roller med info i sin lya![]()
Förstår du inte vad det allmänt kända ordet HGOB betyder menar du?![]()
![]()
Om du är rädd för att åka - varför inte rösta på någon som redan har en röst? Eller i alla fall motivera varför du inte vill rösta på någon av de som redan fått en röst?Eftersom Hedinn enligt egen utsago är värst så undrar jag om hon inte skulle kunna vara ledarulven som försöker visa sig för lyan. Snurrfian röstar å Hedinn.
jag har jobbat galet mycket sista veckorna och försöker pressa in lite kärlek däremellanTänkte precis efterlysa dig, du brukar vara alert
Hur tänker du med det du skrev här, om onda vs goda som griper efter halmstrån? Det är väl rätt mkt standard första dagen, eller iaf för goda, onda vet ju? Hängde inte riktigt med bara.
Eftersom Hedinn enligt egen utsago är värst så undrar jag om hon inte skulle kunna vara ledarulven som försöker visa sig för lyan. Snurrfian röstar å Hedinn.
Det är ju den klassiska förkortningen "Hej (H) Jag (G) är (O) varg (B)...![]()
Ja, speciellt om @Snurrfian trodde DL var 21 - det gör att jag undrar ännu mer varför hon inte försökte rädda sig i så fall?Det är ju faktiskt lite konstigt. Varför är det värst @Hedinn ?
Om du är rädd för att åka - varför inte rösta på någon som redan har en röst? Eller i alla fall motivera varför du inte vill rösta på någon av de som redan fått en röst?
Ja, speciellt om @Snurrfian trodde DL var 21 - det gör att jag undrar ännu mer varför hon inte försökte rädda sig i så fall?
(edit, detta skulle vara en utveckling av min fråga till Snurrfian, men citerade fel. Men eftersom jag antar att niyama redan fått notis vill jag inte radera citatet)
Eftersom jag inte vill vänta till sista minuten så röstar jag nu.Jag måste rösta nu, är rädd att jag kommer missa det annars då jag ska kvällsfodra.
Habina röstar på hemlig
Då jag tycker det är skumt hur hon beskyller Niyama för att vara ledarvarg, baserat på något Niyama skrev innan hon fått sin roll.