Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hey allihop, påminn mig om att inte vara med när Paddan är LL!
Det enda som känns misstänkt med listan är dom två som valt skinka (mao kött = människor), det känns lite ulvigt
Men dopp i grytan är väl att doppa bröd i vattnet som blir efter att en kokat skinkan (mao kött=människor), men dessa väljer du att inte misstänka alltså?
Behöver rösta iom att jag inte vet om jag hinner in. Tänker på @Snurrfian som skulle komma in efter 17 och inte gjort det. Hoppas kunna slinka undan så att vi (? Jag?) Som ska rösta tidigt ska välja de som varit aktiva? Misstänkt säger jag!
det blev svårt att komma in när jag stod på bussen. Nu sitter jag på tåget och har hittat in! Men jag måste säga att det känns som en väldigt klen röst för att vara från dig.
Mammas röstar på snurrfian
Problemet med den teorin är att jag svarade innan jag ens fick min roll.Det enda som känns misstänkt med listan är dom två som valt skinka (mao kött = människor), det känns lite ulvigt
Problemet med den teorin är att jag svarade innan jag ens fick min roll.
De funkar för mig.
Om obligatoriska frågan:
Säger också gris.... marsipangris!
Idag har jag enbart ätit rumpfri sk*nka, på knäckebröd. Kanske är less till i helgen.
Mammas verkar mån om att påpeka att hon inte äter kött - längre... Kan här gömma sig en ulv som vill verka god? Lite som den där hajen Bruce i Hitta Nemo. Som var "botad" från kött(fisk)ätande men en sniff av blod från ett sår så var han tillbaka i rovdjursmodet igen.Jag älskade vanlig skinka förr när jag åt kött, och jag tycker Astrids är god. Sedan var det år sedan jag slutade äta kött, så kan inte säga om det är likt. Prolly inte iom att jag inte har några problem att äta det, och jag tyckte oumph var jobbigt att äta i början pga för likt kött. Men gott, ja det tycker jag!
Även Niyama påpekar att hon inte äter köttJag gillade vanlig skinka innan jag fattade att det var ett djur, men det var ju alltså över 20 år sedan jag åt det så jag kan nog inte påstå att jag minns hur det smakar. Måste kolla om det finns att få tag på i byn imorrn, vore på tiden att testa.
Nu har jag kommit hem från bion, filmen var uppskattad av alla , stora som små
Tiderna funkar jättebra för mig iaf
Svar på obligatoriska frågan :
Jag har ju inte så mycket jag äter på julbordet
Men väljer att ta risgrynsgröten, eller man kanske kan välja knäck? Fast det är ju mer av godis och inte mat det
Tror det var @Lobelia som införde "läktarryttarna" i sin Stall Hästlyckan-lek. Dessa läktarryttare fick ganska omgående smeknamnet "goda lyan" och det har hängt i sedan dess för döda goda som får påverka spelet efter att de åkt ur leken.Har en fråga här, den står under goda roller men kallas "lya"? Jag förstår det som att det är goda som dött som gör detta? Inga onda med i spöklyan?
Jag tycker också att 3 ulvar och 1 ledarvarg känns rimligt, totalt 5 blir väldigt mastigt och totalt 3 känns futtigt.
Har en fråga här, den står under goda roller men kallas "lya"? Jag förstår det som att det är goda som dött som gör detta? Inga onda med i spöklyan?
hemlig röstar på Niyama. Jag menar, svamprisotto . Vem har det på julbordet?
Nä, känns väldigt skumt i mina ögon (och framförallt så här tidigt i leken då det inte finns så mycket att gå på ).
Tänker att det kan vara en ledarvarg som vill visa sig för lyan.
Genom att sticka ut och välja nåt "inte så juligt".Köper det som förtäckt bop, men den sista meningen? Hur skulle det vara att visa sig för lyan? Och jag skrev ju dessutom innan jag ens fått min roll.
Den lilla detaljen att jag inte ens hade fått min roll då?Genom att sticka ut och välja nåt "inte så juligt".
Jag har som vanligt min måndagsaktivitet som jag strax måste åka iväg på (samma aktivitet som torsdagarna för övrigt, dvs ridning och nattning av hästarna).
Jag behöver rösta och det finns inte så mycket att gå på. Om alla fått sina roller efter frågan så hade det kanske kunnat vara en vägledning om att ledarvarg försöker bonda med lyan.
En par detaljer som jag har reagerat på:
Vad är det för ett ordval? Låter lite som en ulv som skulle uttrycka sig så om det känns som för få onda. Å andra sidan kanske det vägs upp av ordvalet mastigt om det är 5 onda,
Är detta en långsökt hint om att vilja höra till en lya?
cirkus röstar på mammas
för att hon kanske vill tillhöra en lya och att hennes frågor helt enkelt är ett sätt att visa sig för ulvalyan