Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
hemlig ändrar röst till Snurrfian. Dels för att rädda mog själv, dels för att hon säger att det inte gör nåt om hon åker. Betyder det att hon hamnar i onda lyan när hon åker?
 
När jag röstade på Hemlig så hade ingen annan gjort det. Skulle det vara mer logiskt att rösta på dig för att du anmärker rösterna på Hemlig och inte någon annan som röstat? Det kan ju framstå som att du försöker skydda Hemlig?

Jag tyckte bara att det var märkligt att någon får två röster för en BOP-teori när det faktiskt börjat hända saker i leken. Dock kanske ni inte ser det andra som jag tycker skett i samma ljus, så det kanske är därför.
 
hemlig ändrar röst till Snurrfian. Dels för att rädda mog själv, dels för att hon säger att det inte gör nåt om hon åker. Betyder det att hon hamnar i onda lyan när hon åker?

Hur tänker du här? Kan du utveckla? Var säger hon att det inte gör något om hon åker?

Plus: Har planer på att ändra min röst, nu när det börjar hända saker.
 
Vad är det som gör din andraröst bättre?

Den där var så enkel att jag övervägde att bemöta den redan i röstinlägget men orkade inte. Ska vi jämföra kvaliteter på allas röster så är väl alla förklädda BOPar knappast bättre? Om jag lägger en andraröst för att jag tycker något är misstänkt är det i mina ögon bättre än en andraröst i bop-anda. Hade jag röstat på någons avatar eller julfavvokäk hade jag aldrig lagt en andraröst, vill inte lägga vandraröster på sånt.
 
Tycker att @Blacksmithfarm är lite skum med tanke på att hon inte förstår varför @Snurrfian inte räddar sig själv. Sedan tycker jag att @hemlig svävat upp på misstankelistan också iom kommentaren om att snurris sagt att det inte gör något om hon åker, jag har inte läst något sådant av henne?
 
Varför skulle hon hamna i onda lyan om hon åker?!
Om hon är ulv utanför lyan såklart.

@Mammas - jag tolkade hennes inlägg där hon pratar om förra leken, där ångeln lynchades i första DL. Visserligen skriver hon att hon helst inte åker, men hon ser hellre det än att ängeln gör det i denna lek med.
 
hemlig ändrar röst till Snurrfian. Dels för att rädda mog själv, dels för att hon säger att det inte gör nåt om hon åker. Betyder det att hon hamnar i onda lyan när hon åker?
:confused: Hur tänker du nu? Om jag är ulv så är jag väl redan i lyan och skulle jag vara ledarvarg så kommer jag inte heller till lyan?
 
Om hon är ulv utanför lyan såklart.

@Mammas - jag tolkade hennes inlägg där hon pratar om förra leken, där ångeln lynchades i första DL. Visserligen skriver hon att hon helst inte åker, men hon ser hellre det än att ängeln gör det i denna lek med.

Jag resonerar precis likadant som snurris angående detta så ser inte det misstänkta i att inte vilja rädda sig själv?
 
ok jag kan ju anses ulvig bara för detta - men med tanke på riktigt risigt med tid att delta och kunna ens analysera nåt värre så erkänner jag öppet att jag inte vill avgöra idag och väljer därför att rösta på FiaM med en redigt risig motivering:
vadå hoppa av?
och lämna över till @Artline :p
Om någon är ond jämt så är det ju Art (:love:)

quarter4ever röstar på FiaM ( eller Artline? @Idahoe ? visste inte vem rösten skulle landa på så sett :))
 
Om hon är ulv utanför lyan såklart.

@Mammas - jag tolkade hennes inlägg där hon pratar om förra leken, där ångeln lynchades i första DL. Visserligen skriver hon att hon helst inte åker, men hon ser hellre det än att ängeln gör det i denna lek med.
Fast om jag vore ledarvarg så skulle jag väl vara väldigt glad om en god viktig roll skulle bli utröstad? Hellre det än åka själv liksom... Jag hänger liksom inte med i resonemanget? O_o
 
Jag kommer att ändra min röst till @hemlig. Detta för att jag inte alls hänger med i resonemanget mot @Snurrfian . Dels känns det som att skriva om hennes uttalande när hemlis säger att snurris inte bryr sig om hon överlever eller inte, och sedan är det inte på något som helst vis ett tecken på att hon skulle vara ond.

Mammas röstar på Hemlig
 
:confused: Hur tänker du nu? Om jag är ulv så är jag väl redan i lyan och skulle jag vara ledarvarg så kommer jag inte heller till lyan?
Tänkte att ledarvargen kommer till onda lyan, men det kanske bara är om denne käkas.
Vad jobbiga ni är som ifrågasätte min förtäckta hostbophost. Hade ni inte gjort det hade ni inte förvirrat mig.
 
ok jag kan ju anses ulvig bara för detta - men med tanke på riktigt risigt med tid att delta och kunna ens analysera nåt värre så erkänner jag öppet att jag inte vill avgöra idag och väljer därför att rösta på FiaM med en redigt risig motivering:
vadå hoppa av?
och lämna över till @Artline :p
Om någon är ond jämt så är det ju Art (:love:)

quarter4ever röstar på FiaM ( eller Artline? @Idahoe ? visste inte vem rösten skulle landa på så sett :))
FiaM har ersatts av Artline, så rösten hamnar på henne. Dock har Artline LLs godkännande att missa dagens röstning
 
Niyama röstar på BSF

för att jag tycker hennes resonemang om Snurris är skumt, det om att rädda sig själv + att jag fegar och vill inte avgöra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp