Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag röstade på Hemlig så hade ingen annan gjort det. Skulle det vara mer logiskt att rösta på dig för att du anmärker rösterna på Hemlig och inte någon annan som röstat? Det kan ju framstå som att du försöker skydda Hemlig?
hemlig ändrar röst till Snurrfian. Dels för att rädda mog själv, dels för att hon säger att det inte gör nåt om hon åker. Betyder det att hon hamnar i onda lyan när hon åker?
hemlig ändrar röst till Snurrfian. Dels för att rädda mog själv, dels för att hon säger att det inte gör nåt om hon åker. Betyder det att hon hamnar i onda lyan när hon åker?
Vad är det som gör din andraröst bättre?
Iof, men två röster pga en BOP-teori känns lite mastigt även om det är dag ett?
Varför skulle hon hamna i onda lyan om hon åker?!
Om hon är ulv utanför lyan såklart.Varför skulle hon hamna i onda lyan om hon åker?!
En lynchad är väl ute oavsett roll? Eller fattade jag fel nu igen?
Om hon är ulv utanför lyan såklart.
Om hon är ulv utanför lyan såklart.
@Mammas - jag tolkade hennes inlägg där hon pratar om förra leken, där ångeln lynchades i första DL. Visserligen skriver hon att hon helst inte åker, men hon ser hellre det än att ängeln gör det i denna lek med.
Fast om jag vore ledarvarg så skulle jag väl vara väldigt glad om en god viktig roll skulle bli utröstad? Hellre det än åka själv liksom... Jag hänger liksom inte med i resonemanget?Om hon är ulv utanför lyan såklart.
@Mammas - jag tolkade hennes inlägg där hon pratar om förra leken, där ångeln lynchades i första DL. Visserligen skriver hon att hon helst inte åker, men hon ser hellre det än att ängeln gör det i denna lek med.
Tänkte att ledarvargen kommer till onda lyan, men det kanske bara är om denne käkas.Hur tänker du nu? Om jag är ulv så är jag väl redan i lyan och skulle jag vara ledarvarg så kommer jag inte heller till lyan?
FiaM har ersatts av Artline, så rösten hamnar på henne. Dock har Artline LLs godkännande att missa dagens röstningok jag kan ju anses ulvig bara för detta - men med tanke på riktigt risigt med tid att delta och kunna ens analysera nåt värre så erkänner jag öppet att jag inte vill avgöra idag och väljer därför att rösta på FiaM med en redigt risig motivering:
vadå hoppa av?
och lämna över till @Artline
Om någon är ond jämt så är det ju Art ()
quarter4ever röstar på FiaM ( eller Artline? @Idahoe ? visste inte vem rösten skulle landa på så sett)